| יום כ"ד אדר ה׳תשפ״א 08.03.2021

פרוש חושף: "כך נלחמתי בתוכנית המאה לבקשת רבני חב"ד" • צפו

סגן שר החינוך מאיר פרוש חושף כיצד נלחם בתוכנית המאה המסוכנת של טארמפ לבקשת רבני חב"ד • "הלכתי מאחד לאחד והסברתי להם במה מדובר ואיזה סכנה יש בדבר. עשיתי את זה בשליחות מתוך "יהדות התורה" מעל במת הכנסת • רה"מ נתניהו הבין שיש לו בעיה איתנו. פשוט ראינו מפה שעשתה לנו חושך בעיניים".
פרוש חושף:

צפו בוידאו:


סגן שר החינוך מאיר פרוש חושף כיצד נלחם בתוכנית המאה המסוכנת של טארמפ לבקשת רבני חב"ד.

"נעזרתי באנשי מקצוע וגילינו את האסון הגדול שיכול לקרות חלילה אם לצד החלת ריבונות ביו"ש אנחנו מוסרים חלקים מארץ ישראל לערבים, ובתוכם 16 ישובים שאמורים היו להישאר כמובלעות מחוץ", מספר סגן השר פרוש.

"הלכתי מאחד לאחד והסברתי להם במה מדובר ואיזה סכנה יש בדבר. עשיתי את זה בשליחות מתוך "יהדות התורה" מעל במת הכנסת. רה"מ נתניהו הבין שיש לו בעיה איתנו. פשוט ראינו מפה שעשתה לנו חושך בעיניים".

עיתון "המבשר" היה הראשון שפרסם את המפה העתידית, והביא את דעת מועצות גדולי התורה בעניין הזה לדורותיהם. רה"מ נתניהו הבין בשלב מסויים שאין לו 61 חברי כנסת שיאפשרו להעביר את תכנית המאה והוא זנח את הרעיון האווילי הזה. אנחנו גרמנו לכך שהדבר ירד מהפרק".

ב"יהדות התורה" מציינים כי המפלגה מעולם לא תמכה בשום הסכם מדיני באשר הוא ורק בשנה האחרונה חתמו ראשי "יהדות התורה" על מסמך מחייב וברור המבטיח כי לא יתנו ידם לשום ויתור ושום נסיגה מארץ ישראל ובד בבד ידאגו אישית לשגשוג ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון על כל צרכיה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.