מערכת COL | יום י"ב תמוז ה׳תשס״ה 19.07.2005

שלוחי חב"ד בתל אביב בקבלת פנים בלשכת הרב לאו

לקראת חג הגאולה י"ב תמוז ולרגל היבחרו של הרב ישראל מאיר לאו לכהן פאר כרבה הראשי של העיר תל אביב יפו, נערכה בלשכתו קבלת פנים למשלחת של שלוחי חב"ד בעיר תל אביב בראשותו של הרב יוסף גערליצקי שליחו הראשי של הרבי לעיר, שהגיעו לברכו לרגל המינוי החשוב. במהלך הפגישה, הציג הרב גערליצקי את השלוחים ואת הפריסה הרחבה של מוסדות וסניפי חב"ד בכל רחבי העיר ושכונותיה וכן את הפעילות הענפה הנעשית בעיר. לאחר מכן, הפתיע הרב גערליצקי את הרב לאו במתנה מקורית, ראשי פרקים מהיחידות הראשונה של הרב לאו (אז, רב שכונה בתל אביב) אצל הרבי שנערכה בכ"ג אדר תשל"ד.
שלוחי חב
בהתרגשות רבה, סיפר הרב לאו על היחידות המיוחדת לה זכה שנמשכה מעל שעתיים תמימות, במהלכה קיבל ברכה שהשפעתו תתרחב על כל העיר ועל כל ארץ הקודש ברכה שהתגשמה.

הרב גערליצקי בדברי ברכתו דיבר על מועד הפגישה, חג הגאולה י"ב תמוז וביקש מהרב אורי בן שחר, ראש כולל תפארת זקנים לוי יצחק שזכה לראות את הרבי הריי"צ לספר רשמים על כך. הרב בן שחר תיאר את מסירות הנפש של הרבי הריי"צ לשמירת גחלת היהדות, אשר נותנת כח וחיות לכל הדורות הבאים.

בסיום קבלת הפנים העניק הרב גערליצקי לרב לאו את הסט בן 2 החלקים של "חסידות מבוארת" שיצאה לאור לאחרונה. בדברי הסיום אמר הרב לאו לשלוחים שדלתו תהיה תמיד פתוחה ואיחל המשך פעילות מבורכת למשתתפים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.