מנדי ברגר | יום י"ח אדר ה׳תשפ״א 02.03.2021

ספר התורה המיוחד הוכנס לבית חב"ד בעיר אשדוד • גלריה

ספר התורה נכתב על ידי ולזכות ידידי בית חב"ד ותושבי רבעים יא-יב באשדוד • בהשתתפות אדמו"רים, רבני קהילות ואישי ציבור • תהלוכה על גבי נגרר סבבה בכבישי הרבעים והתקבלה בשמחה ובהתרגשות על ידי התושבים 
ספר התורה המיוחד הוכנס לבית חב

בהתאם להנחיות התקיימה ביום ראשון שעבר שמחת סיום כתיבת והכנסת ספר תורה שנכתב על ידי ולזכות ידידי בית חב"ד ותושבי רבעים יא-יב באשדוד.

החלק הראשון, סיום כתיבת האותיות, התקיים בבית השליח ורב השכונה הרב מרדכי מנשה לאופר, בהשתתפות אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור ותושבי השכונה.

השתתפו (רשימה חלקית): האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א, שהשמיע דברי התעוררות מיוחדים; האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א; האדמו"ר מבישטענא שליט"א. שליחו הראשי של הרבי ויו"ר מוסדות חב"ד באשדוד הרב שניאור זלמן גודמן. חברי מועצת העיר הר"ר יחיאל ווינגרטן הי"ו, הר"ר אפרים וובר הי"ו והר"ר עזרא שור הי"ו. רב העיר הגאון רבי יוסף שיינין שליט"א הגיע אף הוא במיוחד לרגל המעמד.

בחלקו השני של האירוע, הובל ספר התורה תחת חופה שנישאה על גבי נגרר וסבב ברחובה של העיר לשמחת התושבים שהצטרפו מהמרפסות. בראש הצועדים היה האדמו"ר מבישטענא שליט"א שכובד בהלבשת כתר התורה לספר יחד עם רב השכונה.

ספר התורה התקבל בחצר בית כנסת חב"ד, בשירה וריקודים על ידי חברי הקהילה ומתפללי בית הכנסת, שהתאספו לעריכת ה"הקפות" לכבודה של תורה.

את התהלוכה וההקפות ניהל ביד רמה הרב נחום גולדשמיד, שליח הרבי בצפון נתניה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.