מנדי ברגר | יום י"ז אדר ה׳תשפ״א 01.03.2021

פורים עם חב"ד תל אביב: עפ"י המגבלות - למעלה מההגבלות

מדיווחים שהגיעו עם צאת השבת למרכז חב"ד תל אביב מ-68 שלוחי הרבי ועשרות ה'תמימים' ואנ"ש ברחבי העיר, עולה כי פעילות פורים של שנה זו ניפצה את כל השיאים ונחלה הצלחה למעלה מכל ההגבלות • לאורך יום הפורים נערכו בתל-אביב-יפו 585 קריאות מגילה, שבהם השתתפו כ53,000(!) אנשים, נשים וטף וחולקו למעלה מ70,000 משלוחי-מנות
פורים עם חב

מדיווחים שהגיעו עם צאת השבת למרכז חב"ד תל אביב מ-68 שלוחי הרבי ועשרות ה'תמימים' ואנ"ש ברחבי העיר, עולה כי פעילות פורים של שנה זו ניפצה את כל השיאים ונחלה הצלחה למעלה מכל ההגבלות.

למרות המגבלות של ריחוק חברתי וחלוקה לקפסולות של עד 20 איש בשטח פתוח, הצליחו השלוחים יחד עם אנ"ש וה'תמימים' תלמידי ישיבת חב"ד 'חזון אליהו' להגיע לעשרות אלפי יהודים ולהביא את שמחת החג בטהרתה לכל רחוב ופינה בעיר.

השנה קיבלו מוקדי השמחה וקריאת המגילה פרסום אדיר כאשר עיריית תל-אביב-יפו פרסמה באתר האינטרנט הרשמי שלה את הכתובות והזמנים של 75 מוקדי הפעילות וקריאת המגילה של מרכז חב"ד ושלוחי הרבי. ואכן, לכל אורך יום הפורים הגיעו עשרות אלפים למוקדים הסמוכים לביתם, על-פי כל ההנחיות והמגבלות, שמעו את קריאת המגילה, זכו במצות משלוח מנות ומתנות לאביונים, ואף התכבדו ב"לחיים", בשמחה ובריקודים.

השליח הראשי בתל-אביב, הרב יוסף גרליצקי, מסר את תודתו לעיריית תל-אביב, שהקימה אוהלים מיוחדים לקריאת המגילה במרכזים הציבוריים של העיר הגדולה, עבור פעילות חב"ד: "אין מילים לתאר את גודל השמחה של אלפי תושבי העיר, קשישים, עולים חדשים, חיילים בודדים, שאחרי שנת 'קורונה' של בדידות, קושי ועצב, זכו לשמחת פורים אמיתית על-ידי שלוחי הרבי ואנ"ש בתל-אביב-יפו".

מסיכומים ראשוניים במרכז חב"ד בתל-אביב עולה, כי לאורך יום הפורים נערכו בתל-אביב-יפו 585 קריאות מגילה, שבהם השתתפו כ53,000(!) אנשים, נשים וטף וחולקו למעלה מ70,000 משלוחי-מנות. "אלו מספרים גבוהים יותר מבכל שנה", אומרים במרכז חב"ד תל-אביב, "אין ספק שתושבי תל אביב בוחרים באחדות, בשמחה וביהדות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.