שלמה מן | יום י"ב אדר ה׳תשפ״א 24.02.2021

ההקלטה הנדירה מפורים תשט"ו נחשפת. פרויקט מיוחד של JEM

JEM
הקלטות חדשות מהתוועדויות בשנים הראשונות הגיעו לידי JEM. צוות ייעודי ממיר אותן ומפיק איכות מקסימלית • בין ההקלטות: פורים תשט"ו ועוד 13 התוועדויות פורים. יחד אלו כ-60 שעות של חוויית פורים שאין שני לה
ההקלטה הנדירה מפורים תשט
ברקע: הרבי בהתוועדות פורים של הרבי (צילום: JEM). למטה: סלילי ההקלטה החדשים

באמצעות הקלטות בנות עשרות שנים, שלאחרונה קיבלו 'חיים' חדשים, חוויית חג הפורים האולטימטיבית כעת בהישג ידכם.

"ניתן לנו יום אחד בשנה - חג הפורים, בו אנחנו יכולים להשיג כל דבר, אפילו יותר משעת תפילת נעילה ביום כיפור", התבטא הרבי בהתוועדות פורים תשט"ו. "ניתן להסיח את הדעת מהזמן בו עלינו ללכת לישון, או עד כמה תתארך הדרך חזרה הביתה. לרגע קצר אחד – תניח את עצמך בצד! אמור לחיים באופן של 'עד דלא ידע', ותשקע לחלוטין בפורים. כל שאר הדברים כבר יבואו בדרך ממילא, כולל הגשמתם של כל משאלות ליבך”.

באות ההתוועדות, כשהשעה כבר התאחרה, הרבי התמקד ברעיון של מסירות נפש, תוך שממריץ את הקהל לומר 'לחיים' ולהתעלות מעל מגבלות החיים, הגשמיים והרוחניים. "הוא יושב בהתוועדות ומחכה שנפשו הבהמית תשתנה כאן ממש על השולחן", התבטא הרבי. "אם לאו, אין זהו (ח"ו) חג הפורים!"

הרב דוד שוחט מטורנטו, שהיה בחור באותו זמן, הקליט את ההתוועדות. בזכותו השתמר קולו הקדוש של הרבי בהתוועדות הבלתי נשכחת הזו.



אגף פרויקט 'אשרינו' בחברת המדיה החב"דית JEM שוקד זה תקופה על איתור קבצי האודיו המקוריים של ההקלטות, לשחזר אותם ולהפיק מהם את התוצאה האיכותית ביותר.

לאחרונה רכשו ב-JEM אוספים חדשים של הקלטות. צוות ייעודי יושב שעות ארוכות, ממיר את הסלילים המקוריים בקבצים דיגיטליים. במקביל מצליב לעיתים הקלטות שונות מאותה התוועדות בכדי לקבל את השמע הצלול והנקי ביותר.

גם אותה הקלטה נדירה ומיוחדת של פורים תשט"ו מתפרסם כעת לראשונה באיכות גבוהה. מלבדה ב-JEM שחזרו 13 התוועדויות שלימות של פורים. יחד אלו כ-60 שעות של חוויית פורים שאין שני לה.

אם אתם רוצים "להתנתק מהעולם", כלשונו של הרבי, "ולשקוע בחג הפורים" > לחצו כאן. ההתוועדויות החדשות של פורים, המשוחזרות, מסומנות בצבע כהה בעמוד ה"Events".

נוסף על כך, באפליקציה ניתן לשמוע אוסף של קטעי שמע הכוללים את ביאורי הרבי על סיפור המגילה, המחולקים לפי פסוקים בדרך נוחה למשתמש. לחצו כאןויש גם רגעים מיוחדים מפורים ששווה לזכור. לחצו כאן


צוות 'אשרינו' מחפש לפרסם כמה שיותר הקלטות בעתיד הקרוב, ומתמקד כעת על שני העשורים הראשונים לנשיאותו של הרבי. אם יש תחת ידכם הקלטה כלשהי מהתוועדות של הרבי, אנא צרו קשר במייל  [email protected] או בטלפון מס' 607-348-6961.


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.