מערכת COL | יום י"ב אדר ה׳תשפ״א 24.02.2021

מבצע פורים תשפ"א יוצא לדרך: הפרויקטור נפגש עם השלוחים

במבצע מיוחד חילקו שלוחי הרבי בבתי הרפואה ספר מדברי הרבי, לרופאים ואחיות במחלקות הקורונה ולאנשי מערכת הבריאות • את העותק הראשון קיבל 'פרויקטור הקורונה' פרופ' נחמן אש. כך הוא הגיב לדברי השליח
מבצע פורים תשפ
צילום: באדיבות המצלם

אורה זו תורה - מבצע פורים תשפ"א יוצא לדרך.

במבצע מיוחד חילקו שלוחי הרבי בבתי הרפואה את הספר 'חכמה יומית' מדברי הרבי לרופאים ואחיות במחלקות הקורונה ולאנשי מערכת הבריאות, זאת כהוקרה על פועלם הרב בחזית המאבק בנגיף הקורונה ולעידוד בהמשך העשייה והנתינה.

את העותק הראשון של הספר קיבל 'פרויקטור הקורונה' פרופ' נחמן אש.

"הרבי אמר שהמגילה זה נס המלובש בטבע", אמר לו השליח הרב לוי מנדלזון והוסיף כי "גם החיסונים זה נס שהשם שלח לנו, באמצעות המדע ואנשי הרפואה, במטרה למגר את הנגיף".

הפרויקטור התלהב מהמסר וביקש להפיצו בכל מקום אליו מגיעים השלוחים "כדי שאנשים יילכו להתחסן", כלשונו.

הספר 'חכמה יומית', שיצא לאור במקור בשפה האנגלית על ידי השליח הרב שלמה קונין מבית חב"ד בקליפורניה, מורכב מקטעים-קטעים מחכמתו של הרבי ותורתו, המותאמים לכל יום ולחלק היומי בחומש הנלמד בו. המסרים בספר, הרלוונטיים לכל אדם בחייו היום יומיים, עובדו לשפה העכשווית כדי להקל על כל המעוניין ללמוד ולהבין אותם, בידי עורך המהדורה העברית הרב אסי שפיגל.

הספר, שזכה להצלחה עולמית, הודפס לצד המקור בשפה האנגלית והתרגום לעברית, גם בשפות: רוסית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית וגרמנית. בימים אלו מושלמת מלאכת התרגום גם לאיטלקית, הונגרית ו... ערבית.

לצד החלוקה לצוותי הרפואה, הודפסה מהדורה מיוחדת ומסובסדת לכלל שלוחי חב"ד ברחבי הארץ, כדי שיוכלו להעניק את הספר לכל מי שחפץ להכיר טוב יותר את תורתו של הרבי וללכת בדרכיו.

"הספר ובו תורת הרבי, המונגשת לכל אחד ואחת, מאפשר לקיים השנה בהידור את 'אורה זו תורה'", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "למרות האתגרים הרבים, רואים בחוש איך מבצעי הקודש של הרבי מקבלים תנופה בכל פעם מחדש בהתלהבות מחודשת של השלוחים המסורים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.