| יום ט' אדר ה׳תשפ״א 21.02.2021

הכי מפואר ויוקרתי: 350 לבנים נתרמו למקווה. הישורת האחרונה

למעלה מ-350 לבנות של טהרה נתרמו: קמפיין בינוי וחידוש מקווה הטהרה בכפר חב"ד מגיע לישורת האחרונה | קחו על עצמכם לבנת טהרה  
הכי מפואר ויוקרתי: 350 לבנים נתרמו למקווה. הישורת האחרונה

שרי הניג

הכפר כמרקחה. ערכי הקדושה והטהרה וחשיבותו של מקווה מהודר ומפואר יצרו חזית מאוחדת ומגובשת של תושבים מכל איזור ורקע במטרה להקים את המקווה הכי מפואר ויוקרתי. מקווה כזה שיעמוד בתקנים והידורים המחמירים ביותר ובאיכות בנייה ואבזור בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המקום יוכל לשרת את אוכלסיית הכפר המתרחבת ולשמש מוקד להפצת מעיינות ככלל ומצוות טהרת המשפחה בפרט.
סך עלויות החידוש והבינוי הצטברו לתקציב ענק. השתתפות הציבור בבנייה חולקה ללבנות טהרה ששווי כל אחת הוא 4,800 ש"ח (הפריסה ללא תפיסת מסגרת על פני 48 חודשים כשמידי חודש מחוייב התורם ב 100 ש"ח.) 
נכון לזמן כתיבת השורות נתרמו למעלה מ350 לבנות השוות ערך ללמעלה ממליון וחצי שקלים. זוהי תוצאה של עבודה מאומצת של שגרירות ושותפות הקמפיין שעושות לילות כימים, תורמות ורותמות, מאתרות שותפים פוטנציאליים ומוודאות כי היעדים שהובטחו מושגים. 
בערש"ק האחרון שוגרו לכל בתי הכפר גלויות ברכה מוצמדות לזר פרחים. הרעיון יושם כמחווה להתגייסות המדהימה של תושבי הכפר וכאקט של תודה מ'דור העתיד של הכפר' שמודה על ההירתמות ההיסטורית שתאפשר לו להנות מפירות ההצלחה.
בחפ"ק מיוחד במרכז הכפר מתנהל מוקד הקמפיין. שיחות טלפון, התכתבויות, אריזת זרי פרחים, כתיבת תכנים והודעות ושימוש בכל מדיום ודרך להגעה לתושבי הכפר והמעגלים הסובבים. 
350 הלבנים שגוייסו הן תרגום למאמצי העל שנעשים כל הזמן אך היעד עוד רחוק. נדרש עוד סכום כפול מזה עליו עומד הקמפיין כעת כדי להצמד לתכניות החידוש המאסיביות והאבזור הקפדני. 
עכשיו צריך ההירתמות של כל אחד ואחת.
עתיד הטהרה של כפר חב"ד מוטל על הכף ובכוחנו לקבוע את גורלו. השותפות במקווה הטהרה היא קניית חלק במבנה החשוב שעומד כיסוד לכפר של הרבי. לתמוך במקווה שצבר עשרות רבות של התייחסויות פרטניות מהרבי. בין ההתייחסויות והמכתבים גם ברכות רבות לכל המסייע לשכלול ושיפור מקווה הטהרה.
זוהי הזדמנות שהיא אחת בדור: קחו חלק בבניין המקווה. השתתפו בלפחות לבנת טהרה אחת!

תרמו עכשיו בלינק המצורף>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.