צבי סופר | יום ד' אדר ה׳תשפ״א 16.02.2021

סגן השר פרוש סייר במוסדות חב"ד ביישוב יצהר

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש סייר במוסדות חב"ד ביישוב יצהר שבשומרון ונפגש עם מנהל המוסדות הרב משה גורביץ ואמהות נציגי ההורים, להם הבטיח לסייע בפיתוח היישוב
סגן השר פרוש סייר במוסדות חב

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש סייר במוסדות חב"ד ביישוב יצהר שבשומרון ובישיבה הגבוהה 'עוד יוסף חי'.

את הסיור פתח במוסדות חב"ד ביישוב. את פניו קיבלו מנהל המוסדות הרב משה גורביץ' ואמהות נציגי ההורים ששטחו בפני סגן השר את הבירוקרטיה והבעיות איתם הם מתמודדים, סוכם על פעילות והמשך שיתוף פעולה בכדי לפתור ולעזור בפיתוח המוסדות ביישוב.

סגן השר הגיע לישיבה הגבוהה 'עוד יוסף חי', עימה יש לו קשר רציף ומיוחד במשך 22 שנה, כאשר בזמן היותו סגן שר השיכון במעמד שר הוא עזר בקבלת אישורים ותקציב לבניית הישיבה.

את פניו קיבלו ראש הישיבה הרב יוסי אליצור, מנהל הישיבה מתניה גבריאלי, ובוגר הישיבה מנחם בן שחר וצוות הישיבה שטחו בפני פרוש את הצרכים המיידים של הישיבה והכבירו במילים אודות תנופת ההתפתחות של הישיבה והמוסדות וקידום אישורי בניה לגבעה הצפונית של היישוב. 

הרב פרוש חיזק את צוות הישיבה, והזכיר את חלקו בבניית הישיבה ובניית יחידות דיור רבות ביישובי השומרון, ומוסדות חינוך.  ''אמרתי לאריק שרון, יש כאלה שמדברים הרבה, ויש כאלו שבונים הרבה, אני מודה לקדוש ברוך הוא על הזכות להיות שותף במצווה''.

לאחר מכן ביקר בגבעת 'קומי אורי', שנמצאת במצור על ידי הצבא למעלה משנה וחצי ולאחרונה קיבלו הארכה של שנה נוספת על אף בקשתו של סגן השר. הוא שמע את המצוקה של התושבים ואת האתגרים שהם מתמודדים איתם בחיי היום יום. סגה"ש אמר שיפעל ככל שביכולתו לביטול הצו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.