רחל סרולוביץ | יום ו' אדר ה׳תשפ״א 18.02.2021

שובר מסך! הסודות מאחורי הסרטונים והמצגות שהצליחו

מהי התכונה המשותפת ליצירות מסך הטובות, הדרך להותיר פיות פעורים, כל הפרטים על שיטות עריכת הוידאו המודרניות
שובר מסך! הסודות מאחורי הסרטונים והמצגות שהצליחו

אם גם לכם יצא לצפות במצגת ש'עשתה לכם את זה', כזו ששאלתם את עצמכם מי המוכשר שהפיק אותה, כנראה שאתם יודעים להעריך יצירות מסך טובות ומבינים כמה לא פשוט לייצר אותן. אז איך באמת קורה הפלא? ומה צריך לעשות בשבילו?

כדי ליצור וידאו טוב נדרש הרבה מאד ידע.

ההבדל בין עוד מצגת שנראית כמו אלפי מצגות אחרות, לכזו ששוברת את המסך ומביאה בשורה חדשה ואחרת אינו נמצא רק בתוכנות העריכה. מסתבר שכדי להותיר פיות פעורים נדרשים כלים נוספים ומגוונים, מעבר להתמצאות בפרימייר או באפטר.

הלה ארץ קדושה, מנהלת המגמה לעריכת וידאו בפרוג, מציבה את הקו המנחה: "מצגת היא מוצר מוגמר שמרכיב בתוכו אינסוף חלקים מקצועיים. קונספט, בימוי, צילום, סאונד וכמובן עריכה בתוכנות המתקדמות. מעבר לפרקטיקה והצד הטכני שיוצר את המצגת, אני נותנת גם מקום של כבוד לחשיבה שמאחורי המצגת ולהשראה שמולידה אותה.

השאלה שכל סטודנט לעריכת וידאו צריך לשאול את עצמו היא: איך אני שואב השראה מהיצירות הגדולות של המדיה העכשווית, ויוצר אחת כזו בעצמי? ויחד עם ההתחקות אחר יוצרים גדולים, ליצור קו אישי וסגנון חדש שייתן את האמירה שלו".

אודל בן מנחם, בוגרת קורס עריכת וידאו, עורכת מומחית ומתרגלת לסטודנטים, מוסיפה גם היא את משנתה: "בסופו של דבר, לא יתכן שעורך יעשה את כל העבודה שכרוכה בהפקת מצגת. אבל גם אם הוא לא במאי או איש סאונד בפועל, הידע שיש לו בתחומים המשיקים תורם רבות להפקה. לקוח שמגיע אליי ומתקשה לדעת מה הוא צריך, יכול לקבל ממני קשת רחבה של שירותים או הכוונה מקצועית וליווי איכותי לפרויקט שלו".



נשמע טוב בהחלט... ומה תגידו על כך שכל הידע הזה נרכש בשישה חודשי אונליין? "זו אכן הבשורה הגדולה של קורס עריכת וידאו בפרוג", אומרת הלה ארץ קדושה. "הקורס מרכז את כל המידע, הכלים והטכניקות לתכנית לימודים מקוצרת וממוקדת באונליין, עם מורים ומרצים מעומק תעשיית המדיה שנושמים את התחום ומבינים אותו מבפנים".

"הקורס מתאים לחובבי האמנות שמגלים בהם את הזיקה לצילום, עריכה או גרפיקה, ורוצים להפוך את התחביב לעסק חדש שלא מפסיק להתעדכן ולרגש. הוידאו כאן כדי להישאר וכאחד התחומים המובילים והנחשקים בתעשייה הוא גם יודע לתגמל בגדול".

רוצים להשתלב בתחום ולהצטרף לקורס שמתחיל ממש עכשיו? לחצו כאן>>

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.