מנדי ברגר | יום ב' אדר ה׳תשפ״א 14.02.2021

"גוט פורים": השיר החדש לחג פורים של איתן כ"ץ • האזינו

הזמר איתן כ"ץ הלחין את "גוט פורים" - ברכת החג כבר בשנה שעברה כשעוד חי בגלות אמריקה, הוא ייחס לה חשיבות גדולה, וכעת בירושלים, פורץ השיר ופורצת השמחה הגדולה • "אני רוצה שאנשים ישירו וירקדו את הניגון הזה בהכנות לפורים ובחג עצמו, פורים זו עת להרגיש כי 'תשועתם הייתה לנצח ותקוותם בכל דור', שנאחז בתשועת הקב"ה לנצח ונקווה לטוב, נרקוד ונשמח למנגינת גוט פורים עד שרוחנו תתרומם כאילו לא ספגנו קשיים השנה"

הזמר איתן כ"ץ הלחין את ברכת החג כבר בשנה שעברה כשעוד חי בגלות אמריקה, הוא ייחס לה חשיבות גדולה, וכעת בירושלים, פורץ השיר ופורצת השמחה הגדולה.

בתור עולה חדש לישראל לפני ארבעה חודשים, הוא מתרגש מאוד להכיר מושג ארץ ישראלי 'פורים משולש', שלא חווה בגלות. הפעם האחרונה בה חגג את פורים בישראל הייתה לפני 20 שנה, גם אז היה פורים משולש. 

כץ מוציא את הסינגל כבר בתחילת חודש אדר, כדי שנתכונן היטב לקראת ימי הפורים הנשגבים. "אני רוצה שאנשים ישירו וירקדו את הניגון הזה בהכנות לפורים ובחג עצמו, פורים זו עת להרגיש כי 'תשועתם הייתה לנצח ותקוותם בכל דור', שנאחז בתשועת הקב"ה לנצח ונקווה לטוב, נרקוד ונשמח למנגינת גוט פורים עד שרוחנו תתרומם כאילו לא ספגנו קשיים השנה".

האזינו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.