מנדי ברגר | יום ב' אדר ה׳תשפ״א 14.02.2021

סימפטום קשה: גם אם החלמתם מהקורונה - תעשו בדיקת דם

בירושלים נפטר בליל שבת בגיל 48, מאירוע לבבי, הרב ישראל כהן רוזובסקי ז”ל – לאחר שחלה והחלים מנגיף הקורונה • איש התקשורת מני גירא צייץ: "רבותיי, עברתם קורונה? עשו בדיקות דם! הפיצו גם לאחרים. תופעת הקרישיות בדם, מופיעה אחר קורונה, והיא מסוכנת!” • גם מייסד ונשיא ארגון 'איחוד הצלה', אלי ביר, כתב: "את הקורונה הוא עבר בקלות - אבל אחד מהסימפטומים של הקורונה הם תסחיפים של קרישי דם שיכולים לגרום למוות!
סימפטום קשה: גם אם החלמתם מהקורונה - תעשו בדיקת דם
רוזובסקי ז”ל. צילום: באדיבות המצלם

בשכונת רמות ב’ בירושלים נפטר בליל שבת בגיל 48, מאירוע לבבי, הרב ישראל כהן רוזובסקי ז”ל – לאחר שחלה והחלים מנגיף הקורונה. 

בליל שבת ערך כהרגלו את סעודת השבת, למד עם ילדיו ושיחק עמם, עלה על יצועו ונפטר מדום לב פתאומי.

איש התקשורת מני גירא צייץ: “שבת הבוקר, מגיע לבית כנסת (עדיין מתפללים בחוץ – לדואגים) ושומע על אחד מחבריי שהלך לעולמו במהלך ליל שבת. “בליל שבת אכל סעודת שבת, שיחק עם ילדיו, עלה לישון – ואוטם בלב". 

גירא זועק ומבקש: "רבותיי, עברתם קורונה? עשו בדיקות דם! הפיצו גם לאחרים. תופעת הקרישיות בדם, מופיעה אחר קורונה, והיא מסוכנת!”

גם מייסד ונשיא ארגון 'איחוד הצלה', אלי ביר, כתב בפייסבוק האישי שלו: "למי שעוד חושב שהקורנה זה שפעת, הנה סיפור עצוב שאולי ישנה את דעתם - בשישי בערב קיבלנו קריאה באיחוד הצלה על דום לב. הגיבו לקריאה מהבית שלי אורי דייוויס ואהרן בן ארוש והגיעו תוך שניות בודדות לשכן בן ה48 שרק סיים בידוד לאחר שחלה בקורונה ולאחר ארוחת שישי התמוטט לעיני משפחתו וקיבל דום לב.

"לאחר מאמצים רבים ושוקים חשמלים הוא פונה בהחייאה לבית החולים ושם נפטר".

ביר משתף, כי "לפי ה- CT בבית החולים, המנוח קיבל תסחיף של קריש דם ללב שגרם למותו. את הקורונה הוא עבר בקלות - אבל אחד מהסימפטומים של הקורונה הם תסחיפים של קרישי דם שיכולים לגרום למוות! הפתרון הוא פשוט, אל תחלו בקורונה! וההמלצה המיידית שלי, לכו תתחסנו! תשמרו על כללי המרחק ועל מסיכה על האף והפה!".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.