שלמה מן | יום ל' שבט ה׳תשפ״א 12.02.2021

ירושלים מתאבלת על פטירת הגה"ח רבי חנניה יוסף אייזנבאך זצ"ל

'אגודת חסידי חב"ד' בארץ הקודש פרסמה בצהריים מודעות אבל ברחבי ירושלים • "כל רז לא אניס ליה, כל ימיו יגע וחידש בתורה ובמעשה ידי אמן כתב בעט נובע מעיין חכמה ספרי חידושים ופלפולים, העמיד תלמידים הרבה"
ירושלים מתאבלת על פטירת הגה
תמונות: באדיבות המצלם

עיר הקודש מתאבלת על פטירתו של הגאון החסיד רבי חנניה יוסף אייזנבאך זצ"ל, בעל "מחנה יוסף", שזכה להעמיד תלמידים הרבה בכהונתו כראש ישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק, כראש הכולל בארגנטינה ובתפקידיו התורניים החשובים.

'אגודת חסידי חב"ד' פרסמה בצהריים מודעות אבל ברחבי ירושלים.

"יחד עם כל שלומי אמוני ישראל", נכתב במודעות, "מבכים אנו מרה את השריפה אשר שרף ה' בהסתלקותו של אביר התורה והיראה, שכל רז לא אניס ליה, כל ימיו יגע וחידש בתורה ובמעשה ידי אמן כתב בעט נובע מעיין חכמה ספרי חידושים ופלפולים, העמיד תלמידים הרבה ואילפם חכמה בינה ודעת ביגיעת ופלפול התורה".

עוד נכתב: "כבר בימי נעוריו היה מבני העליה בשבתו בשבת תחכמוני בישיבה שבחצר כ"ק מרנא ורבנא אדמו"ר  מליובאוויטש זי"ע, וזכה שיעודדו לכתוב ולהוציא את חידושי תורתו המופלאים.

"היה ידידם ומקורבם של מרנן ורבנן גדולי ישראל אשר חיבבוהו והשתעשעו עמו בדברי תורה ועמד לימין השלוחים המקימים עולה של תורה ויהדות בכל רחבי תבל.

"גדולה האבידה לעולם התורה ואין לה תמורה, ואלקי הנחמות ירפא את שברם של הרבנית האלמנה תליט"א וכל בני המשפחה, ושל רבבות התלמידים והלומדים ונהנים מזיו חידושי תורתו  וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.