שלמה מן | יום כ"ח שבט ה׳תשפ״א 10.02.2021

בישיבה בבני ברק הגרילו כרטיסי טיסה, חפצי קודש מהרבי וספרים

מבצע ההכנה ליום הבהיר יו"ד שבט, שסחף את תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק, הגיע בשבוע שעבר לסיומו • במעמד החגיגי הוגרלו סטים מתורת רבינו, 2 בולים של הרבי, דולר של הרבי, ו-4 כרטיסי טיסה לחצרות קדשנו ועוד • COL מגיש סיקור נרחב וגלריית תמונות
בישיבה בבני ברק הגרילו כרטיסי טיסה, חפצי קודש מהרבי וספרים
צילומים: אהרון עידה

בישיבת 'תומכי תמימים' בבני ברק התקיים השבוע מעמד הסיום של מבצע ההכנה ליו''ד שבט, בשילוב התוועדות חסידית לרגל כ"ב שבט.

בסיום המעמד, הוגרלו סטים מתורת רבינו, 2 בולים של הרבי, דולר של הרבי, ו-4 כרטיסי טיסה לחצרות קדשנו,

במהלך המבצע התמידו הבחורים בשמירת סדרי הישיבה, שיננו את מאמר קבלת הנשיאות - 'באתי לגני' תשי''א, למדו התוועדות של הרבי, השתתפו בעשרות סדרי לקוטי שיחות ומשיח וגאולה שהועברו בידי התלמידים השלוחים ומילאו פנקס יומי שכלל הנהגות חסידיות.

בתום חודש אינטנסיבי, בו נרשמה השתתפות יוצאת מן הכלל של כל תלמידי הישיבה בפרטי המבצע, הגיע המבצע לסיומו. בליל כ''ב שבט התקיים מעמד הסיום.

בפתיחת המעמד כובד מנהל הישיבה הרב לוי יצחק רוזנברג. בדבריו ציין את התלמידים על השקעתם הרבה והשתתפותם במבצע. ''לבטח'', אמר, ''יוסיף המבצע אומץ ועידוד בשקידה ובהתמדה של הבחורים בתקופה זו לנחת רוח הרבי''.

לאחר מכן, כובד לשאת דברים המשגיח הראשי הרב יוסף יצחק הכהן כץ, שהשבוע חזר לישיבה לאחר שנה שלימה בה לא היה בה עקב נגיף הקורונה. הרב כץ פתח את דבריו בברכת שהחיינו שנאמרה בהתרגשות רבה ופצח בריקוד חסידי.

לאחר מכן, סיפר סיפור אישי שאירע לו עם הרבנית חי' מושקא נ''ע, בעלת ההילולא, ועודד את הבחורים להמשיך להוסיף ולהתמיד בלימוד תורת רבינו.

המתח בזאל הגיע לשיאו עת התחילה ההגרלה. לאחר ההגרלה על 'הפרסים הקטנים', החלה ההגרלה על הסטים הגדולים, הבולים והדולר מהרבי, וכרטיסי הטיסה לחצרות קדשנו. בזה אחר זה עלו הזוכים הנרגשים לבמה, לקול תשואות הקהל שהריע להם ממושכות, והצטלמו עם הפרס המגיע להם.

בתום ההגרלות, הוכרז שיעור ג' כשיעור בעל אחוזי ההשתתפות הגדולים ביותר במבצע. בתמורה, תלמידי ש''ג יזכו לנסוע יחד עם התלמידים השלוחים לשבת 'דאטשע' ענקית, מתנת הנהלת הישיבה לשיעור המוביל.

המעמד הסתיים בחלוקת שי מיוחד לכל בחור שהשתתף במבצע - פרק מ''א בתניא עד תיבת 'המלך', אשר כפי שעורר הרבי בעשרות מכתבים, יש לחזור קטע זה בע''פ לפני התפילה מידי יום.

''ללא ספק'', מסכמים בהנהלת הישיבה, ''המבצע הסב נחת רוח רב לרבי, הכין כראוי את הבחורים ליו''ד שבט, וגרם להוספה מיוחדת בשקידה ובהתמדה בסדרי הישיבה''.

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
וואו
כ"ט שבט ה׳תשפ״א
שלוחים תוססים, חסידיים, תותחים פעילים ונמרצים הפועלים ללא להות. יישר כח!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.