מנדי ברגר | יום כ"ו שבט ה׳תשפ״א 08.02.2021

ביום הולדתו: דוכן תפילין נתרם לע"נ החייל עמית בן יגאל הי"ד

נאוה רביבו וברוך בן יגאל, הוריו של עמית בן יגאל הי"ד, לוחם סיירת גולני, שנפל במאי 2020 במהלך פעילות מבצעית ביהודה ושומרון, תרמו היום (ב') דוכן תפילין נייד לעילוי נשמתו עבור המטופלים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, לרגל יום הולדתו של בנם, שחל היום
ביום הולדתו: דוכן תפילין נתרם לע
צילום: דוברות המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין

נאוה רביבו וברוך בן יגאל, הוריו של עמית בן יגאל הי"ד, לוחם סיירת גולני, שנפל במאי 2020 במהלך פעילות מבצעית ביהודה ושומרון, תרמו היום (ב') דוכן תפילין נייד לעילוי נשמתו עבור המטופלים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, לרגל יום הולדתו של בנם, שחל היום.

נאוה רביבו, אימו של עמית ז"ל, ציינה: "עמית אהב לחגוג ימי הולדת, לברך, להעניק מתנות ולשמח כל אדם. לכן החלטנו השנה לחגוג לעמית יום הולדת 22 במיזם חלוקת מתנות ארצי יחד עם כל מדינת ישראל".

ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, אמר: "איזה ברכה ואיזה כבוד למרכז הרפואי לוינשטיין להנציח את זיכרו של עמית, גיבור ישראל מסיירת גולני שנתן את חייו לקדושת העם וארץ ישראל. ואכן יום הולדתו היום נופל בדיוק בשבוע בו קראנו את מתן תורה, בו עם ישראל קיבל את עול מלכות שמיים כאיש אחד כלב אחד. התפילין שנתרמו לזיכרו יסייעו בחיזוק נפשם ורוחם של המשתקמים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין. זהו נדבך נוסף בשיקום הרב מקצועי והכוללני לגוף ולרוח הניתן במרכז הרפואי שלנו".

הרב מנחם לפקיבקר, חסיד חב"ד ורב 'כללית' שנכח בטקס, ציין: "כבוד גדול עבורי להשתתף באירוע כל כך מרגש לזכרו של גיבור ישראל ואיזה זכות להנציח את זכרו ודווקא במצוות תפילין".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.