מערכת COL | יום י' תמוז ה׳תשס״ה 17.07.2005

חנוכת בית חב"ד חדש בקרני שומרון

ביום רביעי האחרון, נערכה חנוכת הבית לבית חב"ד החדש בקניון בישוב קרני שומרון. לפני כחצי שנה נפתח בית חב"ד בקניון בחנות קטן ולפני כשבועיים הוחלט להעביר אותו למקום גדול ומרווח יותר כדי להרחיב את הפעילות. באירוע המרגש השתתפו רבנים, אנשי ציבור, מנהלי בית חב"ד וידידי הבית חב"ד. הערב נפתח בהקרנת וידיאו על הרבי ושלימות הארץ, והמנחה הרב יצחק יהונתן כהן, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד קרני שומרון הזמין את הרב מרדכי שלטר מייסד הבית חב"ד לספר מעט על ההסטוריה של הבית חב"ד לפני עשרים שנה. ר' מרדכי סיפר על הדפסת ספר התניא הראשון בשומרון והבאתו לרבי ואיך שהרבי בירך אותו וביקש שיהיה פעילות בית חב"ד בקרני שומרון.
חנוכת בית חב
הרב דרוקמן נושא דברים באירוע
בהמשך, נשא דברי בררה המרא דאתרא של קרני שומרון, הרב יצחק הלוי, והרב דוד-מאיר דרוקמן רב העיר קריית מוצקין, וחבר רבני פיקוח נפש נשא את המשא המרכזי על בענייני דיומא – שלימות הארץ.

הרב יצחק כהן והרב מרדכי שלטר העניקו למר מיכה גריצמן מנהל קניון השומרון יהודי המסור בלב ונפש לפיעלות הבית חב"ד תמונה מיוחדת של הרבי כאות הוקרה על עזרתו הרבה.

הקהל שרו את ניגון ההכנה למאמר והרב אבינועם אהרוני, מגיד שיעור חסידות בבית חב"ד חזר מאמר הרבי על הפרשה. הערב הסתיים בהגרלה על דולר של הרבי  ר' ראובן דוכונוב נציג ידידי הבית חב"ד התכבד להוציא את המספר הזוכה מהקופסה. הילד עדי ניקול זכה בדולר של הרבי.

בערב השתתפו הרב גולד והרב ברגלס משכונת נוה עליזה , מר יאיר ושדי מזכיר המועצה, מר דוד כהן יו"ר מועצה הדתית, הרב אהרון פרוס נציג צעירי חב"ד, הרב יוסי ליפקין שליח הרבי בכפר סבא, הרב יצחק שטיינמץ מנהל בית חב"ד אלפי מנשה, הרב רפאל סלומון מנהל בית חב"ד מטה בנימין, הרב יהודה אלחרר מנהל בית חב"ד עמנואל, והרב דור פישמן, מנהל פעילות חב"ד בקדומים.

הכיבוד לערב נתרם ע"י מר דוד כהן לע"נ אביו מר אליהו בן אסתר.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
י' תמוז ה׳תשס״ה
כל הכבוד
יצחק אנחנו גאים בך .
תמשיך אנחנו אתך .
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.