צבי סופר | יום כ"ב שבט ה׳תשפ״א 04.02.2021

איש התקשורת צבי טסלר: "מאוד משנה איך מציגים את הנתונים"

בעוד בתקשורת הכללית בוחרים להציג ולהבליט נתונים על היקף המחוסנים הנמוך בציבור החרדי, איש התקשורת החב"די צבי טסלר, מתמקד במה שבאמת חשוב: "אחוז המתחסנים במודיעין עילית מעל גיל 60 עומד על 97 אחוז, יותר מהממוצע במגזר הכללי. התקשורת בוחרת מה להבליט ומה פחות"
איש התקשורת צבי טסלר:
צבי טסלר, על רקע נתונים שהציג ערוץ 12 (צילום מסך)

בעוד בתקשורת הכללית בוחרים להציג ולהבליט נתונים על היקף המחוסנים הנמוך בציבור החרדי, איש התקשורת החב"די צבי טסלר, מציג לדוגמא את מודיעין עילית: "כל הצוות בעיר פועל לחסן את כל המבוגרים, ממש לחץ מסיבי. הגיעו כבר ל-97 אחוז של בני 60+. אבל בכמה ערוצי תקשורת בחרו להציג סטטיסטיקה שלוקחת את כל העיר ש-70 אחוז בה זה ילידם ונוער", קובל טסלר.

לפי הנתונים שמציג טסלר, אחוז המתחסנים למנה אחת מעל גיל 60 מגיע ל-69 אחוזים בציבור החרדי, 93% במגזר הכללי, ורק 60% בציבור הערבי.

הנה כמה דוגמאות מיישובים חרדים, של אחוז המתחסנים מעל גיל 60: חפץ חיים 100%, מודיעין עילית 98%, קריית יערים 86%, רכסים 86%, בני ראם 83%, יסודות 69%, ביתר עילית 68%, אלעד 66%, בני ברק, 64%, בית חלקיה, 62%, עמנואל 46%, תפרח 45% וקוממיות 41%.

אם מסתכלים על מפת החיסונים הכללית ביישובים חרדים אלו, התמונה ניראת שונה לחלוטין: במרבית היישובים החרדים אחוז המתחסנים במנה הראשונה עומד בסביבות 20 אחוזים בלבד.

"מיקוד החיסונים בציבור המבוגרים, מונע תחלואה קשה וגם תמותה, וביישובים החרדים פועלים בכיוון הזה", מסכם טסלר ל-COL .

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
לצערינו, בכפר חב"ד
כ"ב שבט ה׳תשפ״א
אחוז התחסנות נמוך גם בקרב המבוגרים.

די להתפלסף ולהצטדק בלי סוף.

לכו להתחסן !!!
חשוב מאד
כ"ג שבט ה׳תשפ״א
יכול להיות שבכפ"ח באמת לא התחסנו מספיק עדיין וגם בעוד מקומות, אך הכתבה מתמקדת בעיקר על הצגת הנתונים והצגת פני הציבור החרדי ע"י התקשורת שאיננו צריכים לתת להם גושפנקא או הסכמה שבשתיקה אפי'! האמת חייבת!! להיאמר
אף א' לא מצטדק
כ"ג שבט ה׳תשפ״א
בושה! ששליח, חב"דניק וכו' צריך לחפש איך להיות דובר של הציבור החרדי במקום לענות את העובדות הנכונות ישר ולענין כמופיע בכתבה זו ובעוד מקומות, ולענות לבן שיחו: "אהה.. כששופט בית משפט מחתן בן בניגוד לכל ההנחיות, לא מפריע לך, כשקציני משטרה משתתפים באירוע גדול בניגוד לכל ההנחיות לא מפריע לך, כשהתקשורת מנסה לבעוט בחרדים ע"י דוגמא מכמה שקצת לא שומרים על החוק (בניגוד לרוב שכן מקפידים בקדושת החיים) פתאום כ"כ מציק לך.. " מותר גם לענות לאנשים קצת ישר ולומר את האמת!! יש מי שמנסה לפלג ולקרוע את ע"י וליצור נתק ביהדות וזה ע"י כלי תקשורת שונים שמפרסמים שקרים ומציגים את המפה בצורה עקומה, הייתם צריכים לראות את החופים והטיילות בערים ה"לא חרדיות" בסגרים שהיו בקיץ וגם כעת יש מספיק מקומות וסטטיסטיקות אמיתיות מכלל הציבור שאפשר להציג אותם ולראות את האמת.
2.
האם זו רק מוטציה?
כ"ג שבט ה׳תשפ״א
שמתם לב שמאז שהגיע החיסון מספר החולים רק עלה וקפץ במקום לרדת??
התירוץ של מוטציה הוא תירוץ יפה, אבל אם החיסון לא יעיל כנגדו אז למה לקחת חלק בניסוי בבני אדם שעורכת בנו חברת פייזר בשיתוף פעולה ממשלתי??? כשאני מזהה את המגמה בתקשורת של הסתרת נתונים של תופעות לוואי ותמותה אחרי החיסון, הנורה האדומה במח נידלקה לי ומהבהבת....והמבין יבין.
3.
תראה את האמת ולא את מה שאתה מנסה לראות....
כ"ג שבט ה׳תשפ״א
כל אחד רואה את מה שהוא רוצה לראות .

בנתיים הנתונים בשטח משקפים את המציאות המרה הלא טובה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.