| יום י"ט שבט ה׳תשפ״א 01.02.2021

"היום של הרבנית" מוביל את המהפכה היהודית הנשית!

ביום חמישי יחול יום ההילולא של הרבנית חיה מושקא ע"ה, אשת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו. ביום זה קרא הרבי להוסיף בעשייה לעילוי נשמתה ואף עודד לאורך השנים הקמת מוסדות שנשאו את שמה.
צילום ארכיון: אודליה ש.

בבית אחד במרכז ירושלים מנציחים את זכרה של הרבנית ומיישמים את החזון שלה לא יום אחד בשנה, אלא 365. זהו כמובן מרכז "אור חיה" שהוקם בברכתו של הרבי לע"נ הרבנית הצדקנית ע"ה.

בית אור חיה הוקם לפני 30 שנה ומאז יצר מהפכה יהודית אמיתית בקרב נשי ובנות ישראל - מהפכה תורנית, חברתית ומעצימה. בין השאר פועלים באור חיה המכון לצעירות שבו צעירות מכל חלקי האוכלוסייה לומדות יהדות וחסידות, בונות את אישיותן ומתכוננות לרגע שבו יקימו בית בישראל; המחלקה לדוברות רוסית שמהווה בית אמיתי לצעירות שעלו ארצה לבדן ונהנות ממעטפת שלמה של לימוד וסיוע גשמי בכל המצטרך; המדרשה לנשים שבה נמסרות מדי שנה מאות שעות של שיעורי תורה בכל הרמות; סמינר חיה מושקא ועוד ועוד. המרכז מקיים גם כנסי ענק ופעילויות מיוחדות בנקודות שונות לאורך השנה.

השנה, לאור קריאתו של הרבי להרבות בצדקה לעילוי נשמתה של הרבנית, הכריזה הנהלת המרכז על "יום אור חיה" - יום שבמהלכו יתאחדו בוגרות וידידות הבית מכל רחבי העולם וירימו תרומה במספר 470 כמניין שמה של הרבנית - כפי שאמר הרבי בפירוש בהתוועדות.

"הבית הזה בנה עד היום מאות בתים בישראל! בתים מאושרים, על יסודי התורה והמצווה, שהקימו בוגרות אור חיה שצמחו והתפתחו כאן אישית ורוחנית. היום זו ההזדמנות של כל אחד לעשות למען הרבנית, בקמפיין פלאי שאותו הרבי כתב לפרטי פרטים - עד לרמת הסכום ו'הצעה' לתרום כל אחד כפי יכולתו במטבעות זהב, כסף או נחושת" מסכמים בהתרגשות במטה הקמפיין וקוראים לכלל אנ"ש לקחת חלק בעשייה.

ניתן לתרום בעמוד הקמפיין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.