שלמה מן | יום ט"ו שבט ה׳תשפ״א 28.01.2021

ממחלקת קורונה, כשאבא במצב קריטי, להתוועדות עם מקורבות

גבורה של שליחה: בהתוועדות שהתקיימה לרגל יו"ד שבט השבוע, שיתפה שליחת הרבי בסיפורה האישי. כעבור זמן קצר התברר שאביה, הרב אשר זעליג סלומון מירושלים ז"ל, נפטר מנגיף הקורונה באותם רגעים • שעות קודם לכן, חרף עובדת היותה קרובה לאביה בבית הרפואה, נלחמה בכדי להתוועד עם הבנות
ממחלקת קורונה, כשאבא במצב קריטי, להתוועדות עם מקורבות
התוועדות בזום. צילום אילוסטרציה

עשרות הסטודנטיות שנטלו חלק פעיל ביום ראשון השבוע, בהתוועדות הוירטואלית לרגל יום הבהיר י"א שבט, כלל לא יכלו לדמיין כי השליחה הנושאת דברים, גב' חנה אקסלרוד, התייתמה באותם רגעים מאביה. גם גב' אסקלרוד עצמה קיבלה את הבשורה המצערת רק אחרי שסיימה.

הגב' אקסלרוד, שליחת הרבי לצ'רקסי, חוותה בחודשים האחרונים טלטול משמעותי. היא נדבקה בנגיף הקורונה במצב קשה והוטסה בטיסת חירום לישראל. בישראל, לאחר שהורדמה והונשמה, מצבה התייצב והיא החלימה לחלוטין.

בהתוועדות שהתקיימה לרגל יו"ד שבט שיתפה את הסטודנטיות בסיפור האישי שלה. 

"כשסיכמתי איתה להתוועד", מספרת גב' דבורה לאה לבנהרץ, משלוחות הרבי לקייב, אחת ממארגנות ההתוועדות, ל-COL. "היא נענתה ברצון. שעות ספורות לפני ההתוועדות התקשרתי אליה, רציתי לסגור איתה פרטים טכניים. אך היא לא ענתה.

"זמן קצר לפני שהתחילה התכנית היא חזרה אליי והתנצלה שלא יכולה הייתה לענות כי אביה מאושפז במצב קריטי והיא רק חוזרת מבית הרפואה.

"היא הוסיפה שלא תרשה למצב של אביה לשנות את התכניות ובכל זאת תבוא להתוועד עם הבנות וזה יהיה לזכותו ולרפואתו. רק ביקשה קצת זמן בשביל לסדר את פניה האדומות, אחרי שעות ארוכות של מיגון מלא.

"הייתי המומה, לא היו לי מילים. זו מסירות נפש כפשוטה.

"היא דיברה מדהים, הבנות מאוד הושפעו מדבריה. זמן קצר אחרי שהסתיימה התכנית, התברר שאביה של גב' אקסלרוד, הרב חיים אשר זעליג סלומון מירושלים ז"ל, נפטר מנגיף הקורונה באותן דקות שבהן דיברה בהתוועדות. לא רצו לעצור אותה ונתנו לה לסיים".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.