מנדי ברגר | יום י"ד שבט ה׳תשפ״א 27.01.2021

המדליה היוקרתית באוסטרליה הוענקה לרב מרדכי גוטניק

הרב מרדכי גוטניק מוותיקי חב"ד ושליח הרבי במלבורן - אוסטרליה, זכה על ידי ממשלת אוסטרליה בפרס היוקרתי (AM) כהוקרה על עשייה של עשרות שנים למען הקהילה היהודית במדינה, במגוון רחב של תפקידים
המדליה היוקרתית באוסטרליה הוענקה לרב מרדכי גוטניק

הרב מרדכי גוטניק מוותיקי חב"ד ושליח הרבי במלבורן - אוסטרליה, זכה על ידי ממשלת אוסטרליה בפרס היוקרתי (AM) כהוקרה על עשייה של עשרות שנים למען הקהילה היהודית במדינה, במגוון רחב של תפקידים.

הרב גוטניק, יליד אוסטרליה, נשלח לשם עם אשתו הרבנית שרה גוטניק (לבית קרמר) בשנת 1974 על ידי הרבי והם ביצעו תפקידים רבים בקידום התורה ואידישקייט בקהילה היהודית באוסטרליה.

הרב גוטניק זכה לכבוד על ידי ממשלת אוסטרליה כהוקרה על עבודתו המתמשכת כרב בכיר, בתפקידים כנשיא ארגון הרבנים באוסטרליה וניו זילנד, נשיא מועצת הרבנות של ויקטוריה, לאחר שכיהן כדיין בבית סידני וכן כרב קהילתי למספר קהילות יהודיות בסידני ובמלבורן.

במספר ראיונות לתקשורת שהעניק בעקבות קבלת הפרס, הזכיר הרב גוטניק את הרבי ממנו שאב את הדרך של חסידות חב"ד-ליובאוויטש ולמוסדות החינוכיים על המוטיבציה והדחף שהיו חדורים בתוכו, מהם שאב זאת. 

הרב גוטניק ביקש להזכיר במיוחד את תמיכתה של אשתו הרבנית שרה ומשפחתו - הפועלות גם בעצמן בעבודה קהילתית. הוא ציין כי בע"ה נכדיו וניניו ילכו בעקבותיהם גם בעבודה למען הקהילה בעתיד.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.