צבי סופר | יום י"ג שבט ה׳תשפ״א 26.01.2021

11 כרטיסים לרבי והתוועדות עם שליח הרבי במרכז אפריקה

אחד מתומכי הישיבה באלעד תרם אחד עשר כרטיסי טיסה לתמימים שמצטיינים בלימוד ובהנהגה חסידית • לרגל י' שבט שנת השבעים, נערכה התוועדות מיוחדת עד השעה 06:30 בבוקר יום ראשון, עם מתוועד אורח - הרב שלמה בן טולילה שליח הרבי למרכז אפריקה 
11 כרטיסים לרבי והתוועדות עם שליח הרבי במרכז אפריקה
צילום: הת' יוסף יצחק קורנט

יו"ד שבט הגדול בישיבת תות"ל אלעד

לאחר מבצע מיוחד שניהלו התלמידים השלוחים במסגרת הכנה ליו"ד שבט 70 שנה, נדרשו תלמידי התמימים - בין השאר - ללמוד בעיון שיחות והדרנים של הרבי שנבחרו בקפידה ועובדו באופן מיוחד עם סיכומים ופיענוח מראי מקומות, ואכן בכל רגע פנוי ישבו התמימים למדו ונבחנו על תורת הרבי.

בתוכנית היו אמורים התמימים להשתתף בהגרלה על קונטרס מאמרים תרפ"ב שהרבי חילק בידו הק' ביו"ד שבט ה'תשנ"ב, מטבע שהרבי חילק בידו הק' וארבעה כרטיסי טיסה לרבי. בדקה ה-90 הודיע אחד מתומכי וידידי הישיבה שהוא תורם אחד עשר כרטיסי טיסה נוספים לתמימים שמצטיינים בלימוד ובהנהגה חסידית.

לשמע הבשורה יצאו התמימים לריקוד ספונטני שבקע שערי שמים 'טייערע ברידער טייערע ברידער מיר וועלין זיך וייטער זעהן...' לאחר שבת מיוחדת שבה התוועדו התמימים כמעט מכניסת השבת ועד לצאתה.

שום דבר לא הכין את התמימים להתוועדות המיוחדת שהתקיימה במוצ"ש, למרות השולחנות הערוכים בכל טוב עם סעודה כיד המלך, לאחר שמשפיעי הישיבה תפסו את מקומותיהם נכנס האורח החשוב שליח הרבי למרכז אפריקה וידיד הישיבה הרב שלמה בן-טולילה שריתק את התמימים שעות על גבי שעות בשיחות של הרבי מתובלות בסיפורים ובחיי השליחות באפריקה הרחוקה.

חלוקת סט רמב"ם לכל תמים ע"י התלמידים השלוחים לחיזוק תקנתו הק' של הרבי ללמוד רמב"ם ג"פ, הציתה את אור הנשמה אצל כל התמימים וגרמה לסערת אהבה והתקשרות לרבי שזעקה מכל פינה בזאל הישיבה.

בזה אחר זה הוגרלו הפרסים המיוחדים, הקונטרס, המטבע וחלק מהכרטיסים כאשר התמימים מסרבים ללכת לישון - איך אפשר לישון?! עד שבאו משגיחי ומדריכי הישיבה ואמרו להם תמימים הגיע זמן קריאת שמע של שחרית, או אז רצו התמימים למקוה וחזרו לסדר חסידות ולתפילה מרוממת ומיוחדת.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.