מנדי ברגר | יום י"ב שבט ה׳תשפ״א 25.01.2021

בשלח: היחס האידיאלי והבונה בין האיש והאשה | הרב וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו החמישים-ושבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", המצטרף לפרוייקט ה"ליקוטי שיחות" העולמי • והשבוע: שיחה מיוחדת לפרשת בשלח מלקוטי שיחות חלק יא, בה הרבי מעמיק בפירוש רש"י לכתוב "ותקח מרים הנביאה אחות אהרן", ומההתבוננות ביחס שבין מרים לאהרן, מציג הרבי גישה יסודית ליחס האידאלי והבונה בין האיש והאשה
בשלח: היחס האידיאלי והבונה בין האיש והאשה | הרב וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו החמישים-ושבע בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", המצטרף לפרוייקט ה"ליקוטי שיחות" העולמי.

והשבוע: שיחה מיוחדת לפרשת בשלח מלקו"ש חלק יא, בה הרבי מעמיק בפירוש רש"י לכתוב "ותקח מרים הנביאה אחות אהרן", ומההתבוננות ביחס שבין מרים לאהרן, מציג הרבי גישה יסודית ליחס האידאלי והבונה בין האיש והאשה

שני הפירושים ברש"י מדוע מרים מתייחסת בשירת הים לאהרן אחיה * מנין לרש"י בפשוטו של מקרא על מה התנבאה מרים? * ששה שאלות על פירוש רש"י * מדוע מרים מתוארת בשירת הים כ"נביאה"? * מה תפקידו והגדרתו של נביא? * כיצד מרים הובילה את שירת הנשים ללא נטילת רשות ממשה רבינו? * גדולתה המופלאה של מרים בנבואתה * מדוע אהרן מסר את נפשו עבור אחותו מרים? * שני העניינים המנוגדים בספירת המלכות * ההקבלה הנפלאה בין שני הפירושים ברש"י, וספירת המלכות.

"איזוהי אשה כשרה – העושה רצון בעלה" * כיצד האשה תגלה את מעלותיה המיוחדות? * הקבלה מהבעל, וההשפעה על הבעל * מתוך השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" לנשות כפר חב"ד * לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.