צבי סופר | יום י"ב שבט ה׳תשפ״א 25.01.2021

עמל התמימים: קובץ חדש 'הערות מבית חיינו' לרגל י' שבט

לרגל יום הבהיר י'-י"א שבט, יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של כ"ק אדמו"ר, מגישים תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בבית חיינו 770 קובץ הערות 'מבית חיינו' חלק ז' • בקובץ בפרסום ראשון: מענה הרבי לשאלות המניחים על שיחת ש"ק פרשת וישלח ה'תשכ"ה, מענה הרבי בקשר להוצאת הספר 'באר האבות' ועלה הגהה על קונטרס 'עניינה של תורת החסידות'
עמל התמימים: קובץ חדש 'הערות מבית חיינו' לרגל י' שבט
שער הקובץ, על רקע אילוסטרציה (ארכיון COL)

 

לרגל יום הבהיר י'-י"א שבט, יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הריי"צ נ"ע ויום קבלת הנשיאות של כ"ק אדמו"ר, מגישים תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בבית חיינו 770 קובץ הערות 'מבית חיינו' חלק ז'.

על פי הוראת הרבי בשעתו להנהלת הישיבה, סודרו הפלפולים לפי סדר שמות כותביהם ולא נחלקו לפי נושאים, נגלה וחסידות וכו', ע"מ להדגיש את הענין ש"תורה אחת היא".

בד בבד, בתחילת הספר מובא מפתח הפלפולים לפי נושאים. על פי הכלל 'פותחין בדבר מלכות' ובשייכות לקביעות שנה זו בה מלאים שבעים שנה לקבלת הנשיאות ע"י כ"ק אדמו"ר, הוצב בראשית הספר שיחת קודש מש"פ שמות ה'תשנ"ב המבארת את העניין של שבעים שנה והשייכות לימות המשיח.

כמו"כ מתפרסמים בקובץ בפרסום ראשון: א. מענה הרבי לשאלות המניחים על שיחת ש"ק פרשת וישלח ה'תשכ"ה. ב. מענה הרבי בקשר להוצאת הספר 'באר האבות'. ג. עלה הגהה על קונטרס 'עניינה של תורת החסידות'.

בתחילה מופיע תיאור ורקע קצר על התוכן שבמכתבים.

חברי המערכת מציינים כי תמימים שיש ברשותם 'הערות' הראויות לפרסום יכולים לשגרם אל כתובת המייל של המערכת - [email protected], בכדי שאלו יתפרסמו בקבצים הבאים.

להורדת הקובץ>>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.