צבי סופר | יום ח' שבט ה׳תשפ״א 21.01.2021

חינם לכלל אנ"ש: תוכנית מיוחדת מציגה התוועדות קבלת הנשיאות

JEM
עם תחילת ההכנות בקהל החסידים לציון שבעים שנה ליום הגדול י' שבט, תוכנית "קונקשן פוינט" מבית JEM, לקחה על עצמה את המשימה והכינה 2 תוכניות ייחודיות שמטרתם לחבר את החסידים להתוועדות הראשונה של הדור השביעי • תוכנית זו זמינה לכל קהל החסידים חינם אין כסף. פרטים להרשמה - בכתבה המלאה
חינם לכלל אנ

תוכנית "קונקשן פוינט" מביאה את המסר הראשון של דור השביעי לציבור
תוכנית מיוחדת מציגה את התוועדות קבלת הנשיאות בפורמטים מגוונים.

 

לפני שבעים שנה בדיוק, העולם השתנה. לנצח.

לא כל הנוכחים בהתוועדות המיוחדת היו מודעים לעוצמת המעמד, אך למנהיג, גולת הערב היתה ברורה: הגיע הזמן לשנות את העולם לנצח. להביא משיח.

על איזה אירוע אנו מדברים?

מוצאי י' שבט ה'תשי"א, 770 איסטערן פארקווי.

ביום נעלה ורב חשיבות זה, קיבל הרבי באופן רשמי את הנשיאות, ופרס בצורה ברורה את המשימה המונחת לפתחם של קבוצת החסידים הקטנה שהצטופפה באולם הקטן. "אנו הדור השביעי של חסידות חב"ד," הסביר הרבי "וכמו משה רבינו – השביעי לראשון, אברהם אבינו – שהביא את גילוי השכינה לעולם במתן תורה, כך הוא תפקידנו – להוריד את השכינה למטה בארץ – אנו הדור עליו מוטלת המשימה הסופית להביא את משיח."

השנים עברו, קהל החסידים גדל ללא הכר ועמם פרוייקטי הענק שהקימו, העולם היהודי המשתקם לאחר השואה צמח והתפתח בצורה נפלאה, אך אותה משימה נותרה בעינה. ללא שינוי.

אותו תפקיד אותו התווה הרבי בי' שבט ה'תשי"א.

כעת, חודש שבט ה'תשפ"א - 70 שנה לאחר מכן -  עלינו לשוב לאותו ערב גורלי. להתבונן מחדש, לחיות מחדש, להתחייב מחדש.

עם תחילת ההכנות בקהל החסידים לציון שבעים שנה ליום הגדול י' שבט, תוכנית "קונקשן פוינט" מבית JEM, בשיתוף עם ארגון "צבאות ה'", לקחה על עצמה את המשימה והכינה 2 תוכניות ייחודיות שמטרתם לחבר את החסידים להתוועדות הראשונה של הדור השביעי.

"תוכנית זו מגשימה את השליחות והחזון העיקרי של חברת JEM – הבאת מסרי הרבי לעולם כולו" אומר הרב אלקנה שמוטקין, מנהל חברת JEM.

שבעים שנה – שבעים+ מוסדות

התוכנית הראשונה מיועדת לרשת העצומה של בתי ספר ומוסדות חינוך לבנים ולבנות בארה"ב, מיסודי עד סמינר, המשתתפים באופן קבוע בפרויקט "קונקשן פוינט".

בהצמדות לקו המנחה של הפרוייקט – הבאת דברי הרבי ישירות לתלמידים ללא תיווך חיצוני – עובדים כעת ב"קונקשן פוינט" על הפרטים האחרונים בתוכנית המיוחדת, שמטרתה להביא את המאמר הראשון – באתי לגני – בצורה ישירה, לתלמידים ותלמידות מסביב לגלובוס.

"מוסדות רבים כבר נרשמו לתוכנית, בכך הופכים את החזון של 70 מוסדות שישתתפו, למציאות בשטח", אומר הרב חיים לושאק, מנהל התוכניות ב"קונקשן פוינט".

התוכנית לבתי הספר תתקיים ביום חמישי, ח' שבט, ואפשר להרשם עבורה בלחיצה כאן (attach link). אפשרויות ההשתתפות הינן מגוונות, ונעים בין תוכנית קצרה של כמה דקות לחצי שעה מלאה. המשתתפים יזכו לשמוע את המאמר ישירות מהרבי, ע"י ההקלטה שתלווה בכתוביות בעברית להנגיש את המסרים בצורה מלאה. לאורך הוידאו יהיו שזורים קטעי ראיונות עם חלק מאלו שזכו להשתתף בהתוועדות המיוחדת, מה שיאפשר לתלמידים להתחבר לאוירה המיוחדת ששררה ב770 באותו ערב, ויגביר את החוייה בשמיעת הדברים כיום, 70 שנה לאחר מכן.

וכמובן, כמו בכל תוכנית של "קונקשן פוינט", התוכנית כוללת דפי שאלות והגרלות על פרסי ענק בין המשתתפים.

"המוסדות איתם אנו בקשר מאוד מתרגשים לקראת התוכנית המיוחדת, ואנו מתרגשים להיות חלק מהבאת התוכנית אליהם" אומר הרב שימי ויינבאום, מנהל "צבאות ה'".

70 שנה – 7000+ חסידים

אך אנשי "קונקשן פוינט" אינם מסתפקים בזה. בצעד חסר תקדים, הם פורצים הלאה, הרבה מעבר לקהל היעד הנורמטיבי שלהם, ומתעתדים להביא את דברי הרבי במאמר הראשון בצורה ישירה לקהל החסידים כולו.

חסידים רבים מתכוננים לי' שבט בכ"כ הרבה דרכים נפלאות, לימוד המאמרים, החלטות טובות, התוועדויות חסידים כהכנה ליום הגדול, אך אחרי הכל, נדמה שהחלק החשוב ביותר בהכנה צריך להיות: התבוננות במשימה שהוטלה עלינו ע"י הרבי ביום גדול זה ועשיית חשבון נפש מתאים למשימה חשובה ועיקרית זו. 

ועבור ענין מרכזי זה, בפעם הראשונה מאז י' שבט ה'תשי"א, הכין פרוייקט "קונקשן פוינט" את ההתוועדות המלאה של י' שבט ה'תשי"א באופן שיהיה זמין לכל חסיד במוצאי שבת – מוצאי י' שבט.

ההתוועדות שוחזרה מחדש באופן חד וברור להפליא, עם כתוביות עזר בעברית ובאנגלית. וכמובן, כמו בכל תוכנית מבית "קונקשן פוינט",  עם הגרלות ופרסי ענק בין המשתתפים.  

ולאלו שאין באפשרותם להשתתף בהתוועדות כולה, חלקים מסודרים מההתוועדות יהיו ניתנים להאזנה.

מה המטרה?

"לעצור את שטף החיים." אומר הרב לוי פלוטקין, מנהל פרוייקט "קונקשן פוינט", "לקחת הפסקה של כמה שעות מעיסוקי היום-יום - באותו יום ובאותה שעה בה הכל החל - ולהתחבר למסר אותו נתן לנו הרבי בי' שבט ה'תשי"א. לחבר את עצמנו, את משפחתנו, את קהל החסידים כולו, לאותו זמן ומצב. להצטופף בעיני רוחנו באחד הפינות בזאל הקטן ב770, ולחוש כיצד ברגע זה ממש אנו שומעים מהרבי את המשימה העיקרית של דורנו – להורידה למטה בארץ".

לא בכל יום אנו מקבלים הזדמנות להתמקד בנקודת התמצית של שליחותנו בעולם.
ביומיום, כל כך הרבה דברים מתחרים על תשומת הלב שלנו ומעמעמים את המיקוד בדברים החשובים באמת.
בי' שבט הקרוב, כשאנו חוגגים 70 שנה מלאות לנשיאותו של רבינו, נתנתק ממירוץ החיים האינסופי, ולכמה שעות נתחבר ונשמע מהרבי עצמו מה תפקידנו, נזכיר לעצמנו את המשימה העיקרית המונחת בפתחנו, אותה משימה שקיבלנו לפני 70 שנה, ובוערת כעת יותר מתמיד: להביא משיח בפועל ממש. להוריד את השכינה למטה בארץ, לנצח. 

בעוד שתוכניות "קונקשן פוינט" בדרך כלל זמינים למנויים בלבד, הודות לנדיבות הלב של ר' יוסי ונחמה דינה כ"ץ ומשפחתם, תוכנית זו זמינה לכל קהל החסידים חינם אין כסף.

לקבלת גישה מלאה לחומרי התוכנית ולהתוועדות המלאה אנא הרשמו בכתובת  www.letsstartfromalef.com 

 

 

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.