שלמה מן | יום ה' שבט ה׳תשפ״א 18.01.2021

שבוע יו"ד שבט במוסדות חב"ד נפתח בסערה. כך הוא מתנהל בצל הסגר

שבוע ההכנה לי 'שבט נפתח במוסדות רשת אהלי יוסף יצחק • כינוס ענק לכל התלמידים, עשרות אלפי ערכות ומלחמת צבעים סוערת שונה • וכיצד כל זה מתנהל במתכונת וירטואלית? • כל הפרטים על השבוע של יו"ד שבט במוסדות חב"ד
שבוע יו
הפרסום על הכינוס

שירותים מוסדות חינוך חב"ד נפתח בסערה שבוע ההכנה לי 'שבט, שבוע "נרות להאיר". והשנה שונה מציאות הסגר, הגיעה פעילות ההכנה לי' שבט לשיאים חדשים של פעילות וחדשנות.

בכל שנה נערך בשבוע הסמוך לי 'שבט בכל מוסדות רשת אהלי יוסף יצחק' שבוע נרות להאיר '. מיוחד השבוע מועצם הנושא השנתי הכללי הנוכח במוסדות החינוך במשך השנה, בתוכנית ענקית שעורך 'אגף חינוך חברתי חסידי' ברשת.

השנה, הנושא השנתי נסוב סביב ציון 30 שנה לקריאתו הק 'של הרבי "עשו כל אשר ביכולתכם להביא משיח בפועל ממש" - יוצרים גאולה. לאורך השנה כולה לומדים הילדים ומשתתפים בפעילות מיוחדת סביב הנושא השנתי שמלווה את כל העשייה החינוכית, מתכני הלימוד, פעילויות חברתיות ועד לקירות בית הספר.

שבוע י 'שבט כאמור מוקדש כולו כאמור לפעילות סביב הנושא השנתי. והשנה, המבצע שכובש את כל ילדי חינוך חב"ד בארץ נקרא "כובשים את היעד" מטרה להחדיר בילדים את הדרך להביא גאולה בפועל ממש.

מיוחד המבצע המיוחד, שהותאם מראש לסיטואציה של סגר ולמידה מרחוק, התחלק כל מוסד לשלוח קבוצות שונות, ו'במלחמת צבעים 'חוויתית העצים והדגיש את הנושא שלו.

שלושת הנושאים בהכנה לקראת הגאולה הם 'ציפייה, טעימה ופעולה'. כל תלמיד / ה מאחת משלחת הקבוצות קיבלו / ה חבילת חומר גדושה ותכנית מלאה לכל השבוע מבית היוצר של האגף חינוך חברתי חסידי 'ואיתו ביחד הם מעבירים כיום השבוע בשבוע בפעילות סוערת חוויתית ומהנה.

בכל אתר ללמידה מרחוק של הרשת ישנו עמוד מיוחד המוקדש למבצע ובו עדכונים שוטפים על התקדמות המבצע ומספר הנקודות שצברה כל קבוצה. רכזי נרות להאיר בכל מוסד מעצימים את המבצע ביוזמות מגוונות משלהם וסוחפים יחד עם הצוות החינוכי כולו את הילדים לשבוע חוויתי שמכין אותם לקראת יום הבהיר י 'בשבט.



לקראת שבת י 'שבט קיבל כל תלמיד ערכה מיוחדת ומפוארת לעריכת התוועדות בשולחן השבת ולשיתוף כל בני הבית בתכני המבצע.

שיאו של השבוע המיוחד יהיה ביום ראשון יום הבהיר י"א בשבט בכינוס המרכזי לעשרות אלפי ילדי הרשת בכל רחבי הארץ. התוכנית האירופית הענק עליה עובדת כבר כמה חודשים צוות ההפקה עשירה ומגוונות ותהיה השנה עקב המגוונים הסגר במתכונת שידור חי לכל התלמידים בהמשך הארץ.

עובדה זו, שהתלמידים לא יכולים פיזית להגיע אל הכנס המרכזי לכבוד י 'שבט הנערך בהוראת הרבי, גרמה לצוות ההפקה למצוא דרכים מיוחדות בשביל לחבר את התלמידים אל הכינוס המיוחד.

אם תשאלו כל ילד הלומד במוסד חינוך חב"ד על כנס י 'שבט, להבדיל לשמוע על שורת הפעילות המקצועיות שמכינות את התלמידים הנרגשים לקראת הכנס. אל הכנס הגדול וכמובן התכנית המיוחדת.

על הפקת הכנס ביום ראשון: גב 'רחלי רוזן הפקות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.