שלמה מן | יום ד' שבט ה׳תשפ״א 17.01.2021

ראש העיר שוחח עם הרב ביטון ופרץ בבכי: "הלכנו בדרך הישר"

השליח הרב שמעון ביטון, שנבחר הערב לכהן כרבה של לוד: "רוצה להגיד לכולם תודה, הייתם שלוחים נאמנים" • ראש העיר רביבו פרץ בבכי: "אלו דמעות של אושר, היה ניצחון גדול ומתוק" • בשיחה עם COL אמר: "אני מבטיח שיחד עם הרב ביטון ניקח את העיר לאחדות, לאהבת חינם ולהנגשת היהדות לכולם באופן שוויוני, יפה ומחבק"
ראש העיר שוחח עם הרב ביטון ופרץ בבכי:
רביבו, הערב, בשיחה עם הרב ביטון. צילומים: מאיר דהן, COL

ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו, שתמך בכל כוחו במועמדותו של הרב שמעון ביטון, שנבחר הערב לכהן כרבה של העיר לוד, שוחח עם הרב דקות אחדות לאחר ההכרזה על המינוי - ופרץ בבכי.

"הרב, אלו דמעות של אושר", אמר ראש העיר בשיחה עם הרב ביטון. "כמה שלא ביזו אותך ואותי. הלכנו בדרך הישר. אני אוהב אותך ותצליח ואני בטוח שתהיה רב של כל העיר הזו.

"היה ניצחון גדול ומתוק. היום אתה הרב של כולם. של כל הזרמים. בשוויוניות, באהבת האדם. באהבת חינם, זה מה שחסר במדינה הזו. מי שהולך בדרך הישר מנצח".

הרב ביטון שוהה בימים אלו בבידוד בביתו, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

בשיחה טלפונית, אמר הרב: "אני מאוד מתרגש ושמח לעמוד ברגע זה מולכם ולהגיד לכם תודה רבה שהייתם שלוחים נאמנים. בראש ובראשונה לראש העיר. אנחנו נלך בדרך של קירוב ואחדות של עם ישראל. רוצה לאחל לכם תודה רבה שתהיה סיעתה דשמיא והצלחה לעיר שלנו"


דמעות של אושר. רביבו בשיחה עם הרב ביטון הערב. צילום: COL


בשיחה עם COL הערב, אמר רביבו: "זהו יום בשורה לעיר לוד ולעולם התורה, כאשר תלמיד חכם וירא שמים נבחר לעמוד על משמר ההלכה ולנהל את חיי הדת בעיר. אשרי העיר לוד שזכתה ברב שעוסק ובקי בהלכה, אדם שכל נתיבותיו שלום ואחדות.

"אני מבטיח שיחד עם הרב ביטון ניקח את העיר לאחדות, לאהבת חינם ולהנגשת היהדות לכולם באופן שוויוני, יפה, מחבק ואוהב ובעזרת השם נתאחד, נעשה ונצליח".

צפו בדברי רביבו ל-COL:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.