מנדי ברגר | יום ד' שבט ה׳תשפ״א 17.01.2021

השר לשירותי דת בביקור פתע בבית הדין הרבני בירושלים

הרב יעקב אביטן, השר לשירותי דת, הגיע היום לביקור פתע בבית הדין הרבני בירושלים • את פניו קיבל ראש אבות בית הדין הרב מרדכי רלב"ג והמזכיר הראשי הרב משה ביטון • "התרשמתי מהשירות המהיר והאדיב לכל פונה. יש לפתור את מצוקת המקום כיאה למעמד בית הדין"
השר לשירותי דת בביקור פתע בבית הדין הרבני בירושלים
צילום: באדיבות המצלם

הרב יעקב אביטן, השר לשירותי דת, הגיע היום (א') לביקור פתע בבית הדין הרבני בירושלים. את פניו קיבל ראש אבות בית הדין הרב מרדכי רלב"ג והמזכיר הראשי הרב משה ביטון, גב' מיכל גולדשטיין סמנכ"לית בתי הדין ומנהל אגף בטחון אהרון סבג. לשר אביטן התלווה ראש המטה אשר מדינה

השר אביטן סייר באולמות הדיונים השונים ושוחח עם הרכבי הדיינים הפועלים במסירות גם בימי הקורונה כדי לתת מענה לפונים הרבים כדי לתת מענה לפונים בענייני גירושין, גיטין, הסדרי שהות בין הורים לילדים, מעמד אישי ועוד.

הראב"ד הגר"מ רלב"ג הציג בפני השר מצגת מיוחדת המסכמת את פעילות בית הדין בירושלים החולש על אוכלוסייה של למעלה ממיליון איש ונותן מענה מקצועי ויעיל גם בשגרה וגם בימי קורונה. כך למשל, 35 ימים בלבד מפתיחה ועד סגירת תיק, ועוד. 

בסיור פתע שערך השר באולם קבלת הקהל, שוחח עם הפונים ושמע מהם על השירות המהיר והאדיב אותו הם מקבלים בבית הדין הרבני בירושלים, מרגע כניסתם ועד סיום ההליך.

כמו כן, השר התרשם מהשרות המעולה הניתן לזוגות בהסכמה ולתיקי עזבונות. הרב אביטן ברך את הדיינים, המזכירים והעובדים השונים, ואמר כי "הוא ער למצוקת המקום בבית הדין וכי הוא יפעל להרחיב את מבנה בית הדין ולשפר את תנאי הדיינים כיאה למעמדו של בית הדין האיזורי בירושלים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.