מנדי ברגר | יום א' שבט ה׳תשפ״א 14.01.2021

האם ראש העיר חריש מקדם את פתיחת המרכולים בעירו בשבת?

ראש עיריית חריש, יצחק קשת החליט לשבור את צביונה של העיר שמלכתחילה יועדה עבור ציבור שומרי תורה ומצוות • "הגיע הזמן לספר שאנחנו בשיאו של תהליך עומק לגיבוש קווי מסגרת ברורים של המרחב הציבורי בשבת בחריש", כתב בפייסבוק שלו • ח"כ יעקב טסלר בתגובה: "מצער כי דווקא עכשיו בזמן שהעסקים סגורים, יש מי שחושב שאישור חוק עזר לפתיחת עסקים בשבת תביא לו הצלחה"
האם ראש העיר חריש מקדם את פתיחת המרכולים בעירו בשבת?
בתמונה: קשת עם שלוחי חב"ד בעיר. ארכיון COL

ראש עיריית חריש, יצחק קשת החליט לשבור את צביונה של העיר שמלכתחילה יועדה עבור ציבור שומרי תורה ומצוות -והודיע כי הוא מקדם את חוק המרכולים בעירו.

וכך כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "כל הסוגיות הבוערות על השולחן. הגיע הזמן לספר שאנחנו בשיאו של תהליך עומק לגיבוש קווי מסגרת ברורים של המרחב הציבורי בשבת בחריש. אני עמל על כך רבות ומוביל את התהליך ביחד עם חברי מועצת העיר. הגענו כבר להסכמות ולהכרעות בחלק מהנושאים שמטרידים את תושבי חריש בעניין השבת, ואני מקווה שבקרוב מאוד נהיה אנשי בשורה ונציג לפניכם את העקרונות המוסכמים".

קשת הוסיף וציין, כי "כולנו עדים לכך שמתחילה להיווצר מתיחות בין חילונים ודתיים בחריש. בשלב הזה ניתן בהחלט למנוע הידרדרות ולהחזיר את השדים לבקבוק. אני מפציר בכולם: אל תיגררו לפרובוקציות ולשיח המפלג שקיצונים מנסים להוביל אותנו אליו".

ח"כ יעקב טסלר בתגובה לכוונת רא"ע חריש לאשר פתיחת עסקים בשבת: "מצער כי דווקא עכשיו בזמן שהעסקים סגורים, יש מי שחושב שאישור חוק עזר לפתיחת עסקים בשבת תביא לו הצלחה".

טסלר הוסיף, כי "אם ראש העיר חריש חפץ לסייע לתושבי העיר ולא רק ביצירת כותרות ומדנים, מוטב כי יעודד ויתמרץ את סגירת העסקים בשבת כדי לזכות בברכת השבת, ולא להיפך חלילה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.