צבי סופר | יום כ"ו טבת ה׳תשפ״א 10.01.2021

1,800,000 כבר חוסנו לקורונה; המשטרה נערכת לאכיפת הסגר

1,800,000 כבר התחסנו במנה הראשונה של החיסון נגד קורונה; במשטרה נערכים בכוחות גדולים לאכוף את הסגר עם פריסת מחסומים ברחבי הארץ
1,800,000 כבר חוסנו לקורונה; המשטרה נערכת לאכיפת הסגר
אוכפים את הסגר (צילום: דוברות המשטרה)

בסוף השבוע נפטרו בישראל 60 חולי קורונה.

אתמול, אובחנו בישראל 5,030 נדבקים חדשים בקורונה מתוך 81,858 בדיקות, אחוז החיוביים עומד על 6.3%, ירידה מתונה לעומת השבוע שעבר. מספר החולים הפעילים הבוקר הוא 69,160 איש.

משרד הבריאות ומנהלת הקורונה מעדכנים את תכנית הרמזור על פי נתונים יומיים, ולא שבועיים כפי שהיה עד עתה, בהתאם להחלטת הקבינט.

מרבית היישובים החרדים אן המעורבים, נחשבים ל'אדומים', בסדר יורד: מודיעין עילית, אלעד, ביתר, כוכב יעקב, קרית יערים, בית שמש, בני ברק, חצור, צפת, ירושלים, עמנואל, קרית ארבע, קרית מלאכי, קרית גת. כפר חב"ד 'כתום' עם ציון 6.7.

במשטרה נערכים לאכיפת הסגר, אך בשלב זה לא ימנעו יציאת עובדים חיובניים, ומחסומי המשטרה יוצבו ב-9:00 בבוקר ויוסרו בין השעות 15:30 ל-18:00 בערב.

כ-25 מחסומים יתפרסו בכל רחבי הארץ במהלך במרבית שעות היממה. משטרת ישראל הודיעה כי אחד מהמחסומים יוצב בכביש 44 בכניסה לכפר חב"ד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל את המנה השנייה של החיסון נגד קורונה, ואמר: "בשיחה ה-17 שלי עם ידידי מנכ"ל פייזר סיכמנו על משלוח ענק של חיסונים לישראל, מה שיאפשר לנו לחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 תוך חודשיים - מקסימום עד מרץ. באמצעות המבצע הזה נוכל לחזור לחיים, לפתוח הכול".

"אני צריך שני דברים אזרחי ישראל - כתף לחיסון וכתף לסגר נגד המוטציות. אנחנו עושים את זה יחד, נכנסנו לקורונה יחד ונצא ממנה יחד. ראשונים בעולם, חזקים מאי פעם".

על פי הדיווח של משרד הבריאות, היום בשעה 16:00 צפוי לנחות בנתב"ג משלוח של 700,000 מנות חיסון של חברת פייזר. בהמשך השבוע צפויים משלוחים נוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.