צבי סופר | יום כ"ב טבת ה׳תשפ״א 06.01.2021

נפתלי בנט תוקף את נתניהו: "נכנעת לחרדים ולסחטנות"

ראש מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט, תוקף את ראש הממשלה נתניהו על 'כניעתו ללחצי הפוליטיקאים החרדים': "אובדן השליטה והכניעה ללחצים הם רעה חולה של שלטון נתניהו" • הוא יורה גם לכיוון רשימתו של חולדאי: "כך החיסונים נלקחו ע״י חולדאי לצרכים פוליטיים"
נפתלי בנט תוקף את נתניהו:

נפתלי בנט, ממשיך לזגזג ויורה לכל הכיוונים: בהודעה שמסר, הוא תוקף את ראש הממשלה נתניהו על "כניעתו ללחצי הפוליטיקאים החרדים", ומגדיר זאת כ"אובדן השליטה והכניעה ללחצים הם רעה חולה של שלטון נתניהו".

עוד אמר בנט: - "אובדן השליטה הזה הוא רעה חולה של שלטון נתניהו, שהניח אינטרסים פוליטיים ואישיים מעל לטובת המדינה.

- "לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק".

- "אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות".

לדברי בנט הבוקר (ד') נתניהו מתנהל ב"אי השוויון האכיפתי במשבר הקורונה."

בפוסט שפרסם כתב בנט:

"חוקיה של מדינה אינם בגדר המלצה בלבד. נתניהו בהתנהגותו הביא עלינו את המצב שבו כל אחד עושה דין לעצמו. כך החיסונים נלקחו ע״י חולדאי לצרכים פוליטיים, והפוליטיקאים החרדים עושים דין לעצמם ומסכנים את הציבור שלהם ואת כלל אזרחי ישראל.

"אובדן השליטה הזה הוא לצערי רעה חולה של שלטון נתניהו. שבעצמו לא ידע לתת דוגמה אישית, והניח אינטרסים פוליטיים ואישיים מעל לטובת המדינה. גם הסקטורים שכביכול מרוויחים מהאנרכיה הזאת נפגעים ממנה: במקום חיסון מסודר למורים קיבלנו פעולת יח"צ לראווה עבור מפלגת חולדאי שפגעה ביכולת לקדם מהלך ארצי דומה. במקום חיסול מהיר של התחלואה במגזר החרדי, קיבלנו גמגום שמאריך סגר ומגביר שנאה.

בנט טוען עוד כי דווקא במגזר החרדי 'מתחננים' אליו שיסייע באכיפה במגזר: "חלק מההורים וממנהלי המוסדות מהמגזר החרדי פונים אליי ומתחננים לאכיפה שתחזיר את האחריות מהם למדינה.

עם כל הכבוד, לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק.

בנט מספק 'גלולת הרגעה' לחרדים: "כפי שלא אאפשר להפלות לרעה ילד המגזר החרדי כך לא אאפשר להפלות לרעה ילד שאינו מהמגזר החרדי.

במשמרת שלי כראש הממשלה לא תהיינה הפגנות הדבקה המוניות ולא יהיה מצב שתלמידי החינוך הממלכתי בבית בעוד שלימודים מתקיימים בחינוך העצמאי.

אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות. מדינת ישראל היא הריבון פה".

נפתלי בנט, כמי שכיהן כשר בטחון ובתפקידים בכירים נוספים, לא נחשב לכל הדעות כ'טירון פוליטי' המשחרר אמירות בעלמא. יועציו האסטרטגיים – שככל הנראה מוליכים אותו בדרכים עקלקלות וניזונים מסקרים חולפים, כפי שכבר ארע לא אחת בסבבי הבחירות הקודמים – סימנו לו ככל הנראה מספר מטרות, ובראשן – את בנימין נתניהו. תקוף את נתניהו, וסמן את עצמך כמנהיג הבא.

בעדיפות שנייה, תקוף את החרדים עם קריצה משמעותית לשאר מפלגות 'רק לא ביבי': ליברמן, לפיד וגדעון סער, ואחרון חביב: תקוף את מפלגתו החדשה של חולדאי, שכנראה לא מהווה 'איום' אלקטורלי על רשימתו של בנט.

האם הירי 'בתוך הנגמ"ש' (ביטוי שהגה בנט עצמו) על גוש הימין והחרדים, יועיל לבנט להתרומם בסקרים וימתג אותו כמתחרה ראוי לנתניהו?

את המפלגות החרדיות בוודאי זה לא משכנע, והם לא ישכחו זאת ביום פקודה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.