צבי סופר | יום כ' טבת ה׳תשפ״א 04.01.2021

מפלגת הבית היהודי מנהלת מו"מ לריצה משותפת עם 'ימינה'

מפלגת הבית היהודי, מנהלת משא ומתן עם 'ימינה' בראשות נפתלי בנט, לטובת ריצה משותפת בבחירות הקרובות. המועמד להחליף את רפי פרץ בראשות הבית היהודי: ניר אורבך • ברקע: מחלוקת עם סמוטריץ' 
מפלגת הבית היהודי מנהלת מו
רפי פרץ ונפתלי בנט (צילום: יח"צ)

מפלגת הבית היהודי, בראשה עומד השר לענייני ירושלים ומורשת הרב רפי פרץ, מנהלת משא ומתן עם 'ימינה' בראשות נפתלי בנט, לטובת ריצה משותפת בבחירות הקרובות.

כזכור, שלושת המפלגות: ה'ימין החדש' בראשות בנט, 'האיחוד הלאומי' ו'הבית היהודי', רצו ביחד לבחירות לכנסת ה-23. עם הישארותו של בנט באופוזיציה, פרש ממנה הרב רפי פרץ עם הבית היהודי ומונה לשר בממשלת האחדות לענייני ירושלים ומורשת.

"אנו מנהלים משא ומתן עם ימינה לריצה משותפת והשבת האחדות לציונות הדתית", נמסר מהבית היהודי. "השיחות עם נפתלי בנט מתנהלות ברוח טובה, מתוך כוונה לאחד את השורות ולפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל כבעבר. אנחנו מקווים לסגור עם בנט בקרוב".

לפי דיווחים בתקשורת, הרב פרץ שוקל לפרוש מהחיים הפוליטיים. במפלגת ימינה מאותתים מחדש לחיבור עם הבית היהודי, ועל פי הדיווחים הדבר מגיע בעקבות המחלוקות עם סמוטריץ'. המחלוקת העיקרית היא על מיקומים ברשימה, כמו גם דרישת סמוטריץ' כי במפלגה יבהירו כי הם מכוונים ומתחייבים לממשלת ימין עם נתניהו, על פני ממשלת שמאל.

יקי אדמקר מ'וואלה', צייץ כי המהלך לאיחוד בין הבית היהודי למפלגתו של בנט יגיע עם פרישתו של הרב רפי פרץ מהחיים פוליטיים והחלפתו בניר אורבך ששימש כמנכ"ל הבית היהודי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.