מנדי ברגר | יום כ' טבת ה׳תשפ״א 04.01.2021

לכבוד כ"ד טבת: חלוקת ה'שולחן ערוך' של אדמו"ר הזקן

לכבוד יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הזקן נחלק ה"שלחן ערוך", כאשר החלוקה נעשתה על ידי אתר מיוחד AlterRebbe.org • הבוחר יכול לבחור איזו הלכה הוא רוצה ללמוד בשלימותה או כמה סימנים הוא רוצה ללמוד מהלכה זו
לכבוד כ
ארכיון COL

לכבוד יום ההילולא של כ"ק אדמו"ר הזקן נחלק ה"שלחן ערוך", כאשר החלוקה נעשתה על ידי אתר מיוחד AlterRebbe.org.

כל אחד שנכנס לאתר רואה לפניו "שולחן ערוך" עם כל טוב של כל ההלכות בארבע חלקי השולחן ערוך. הבוחר יכול לבחור איזו הלכה הוא רוצה ללמוד בשלימותה או כמה סימנים הוא רוצה ללמוד מהלכה זו. זמן הלימוד הוא מכ"ד טבת תשפ"א עד כ"ד טבת תשפ"ב.

האתר ידידותי ביותר למשתמש ונותן אפשרות לבחירת החלק המבוקש. אם המשתתף ירשום את כתובתו האלקטרונית יקבל מיד באמצעות האימייל קובץ מהודר עם החלק שנלקח. הוא גם יקבל בימי סגולה במשך השנה כמה איזכורים אלקטרוניים בהנוגע לה"ותן חלקנו בתורתך" שהוא בחר לעצמו, כדי לזרז למזורזין להשלים את הלימוד.

לתועלת המשתתפים ישנם כמה וכמה חלוקות. וזאת, שאם הלכות "השכמת הבוקר" כבר "נלקחו" על ידי משתתף אחד, ועוד משתתף רוצה לבחור באותן ההלכות הוא יכול לקחת אותן בחלוקה ב' או בחלוקה ג'.

כל שנה היתה השתתפות גדולה של חסידי חב"ד ותלמידי התמימים מכל העולם והיו כמה חלוקות. "נקוה מאד שהשנה בגלל המצב של היפך האור 'יתוספו ספסלים בבית המדרש' להפיץ עוד יותר אור ויתוספו עוד יותר חלוקות" אמר הרב שמואל בוטמאן, מנהל צעירי אגודת חב"ד המרכזית, וכעניינו של כ"ק אדמו"ר הזקן, מרומז בשמו הקדוש "שניאור" אור הנגלה ואור הנסתר.

רואים בהרבה שיחת ומכתבי קודש התייחסות מיוחדת מהרבי לשלחן ערוך אדמו"ר הזקן, והרבי גם ערך סיום לשלחן ערוך אדמו"ר הזקן בעת ההתוועדות שלו. ועל ידי לימוד זה זוכים רבים מישראל לסיים יחד כמה פעמים את הלימוד כולו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.