שלמה מן | יום ט"ו טבת ה׳תשפ״א 30.12.2020

עוד היסטוריה באמירויות: מעמד כתיבת ספר תורה לבית חב"ד

אורי ועדינה קראוס, בני זוג מציריך שתרמו בשנה שעברה ספר תורה לחב"ד באיסלנד, החליטו הפעם לעשות זאת באיחוד האמירויות • טקס חגיגי התקיים השבוע בדובאי בהובלת הרב דוכמן • ומאיפה הכסף? מכספי שידוכין
עוד היסטוריה באמירויות: מעמד כתיבת ספר תורה לבית חב
תמונות: באדיבות המצלם

לראשונה מאז החתימה על הסכם השלום ישראל, השבוע חגגה הקהילה היהודית בדובאי, בראשות שליח הרבי הרב לוי דוכמן, מעמד תחילת כתיבת ספר תורה חדש.

את כתיבת הספר, שיוכנס לבית הכנסת של השליח, יזמו אורי ורעייתו עדינה קראוס מציריך שבשוויץ. לדבריהם, בעקבות התרגשותם מחתימת הסכמי הנורמליזציה ההיסטוריים.

זהו לא ספר התורה הראשון שתורמת הגברת עדינה קראוס לחב"ד. בשנה שעברה תרמה ספר תורה למרכז חב"ד באיסלנד לרגל יום הולדתו החמישים של בעלה אורי.

"האירוע באיסלנד היה כל כך מרומם", אומרת הגברת קראוס, "שזה הוביל אותי לקבל החלטה לבצע תרומה דומה גם באיחוד האמירויות הערביות".

בטקס תחילת כתיבת האותיות, בהשתתפות בני הזוג קראוס, השליח הרב דוכמן ואנשי הקהילה, התקיימה השבוע. התכנון הוא להסיע את ספר התורה בינתיים לישראל, שם יכתבו אותו, וכאשר יהיה מוכן יחזירו אותו לדובאי.

ומאיפה הכסף לתרומה? הגברת קראוס: "מכספי שידוכין. שידכתי לאחרונה כמה זוגות מוצלחים ומשם הכסף. עדיין אין לי את מלוא הסכום לספר התורה, אז אני מתכוונת לנסות לרקום עוד כמה שידוכים בינתיים בתקופה הקרובה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.