צבי סופר | יום י"ג טבת ה׳תשפ״א 28.12.2020

בוקר אחרי החלת הסגר: 3,498 נדבקים בקורונה ביממה החולפת

בוקר לאחר תחילת הסגר, משרד הבריאות מדווח על 3,498 חולים חדשים ביממה, ושיעור החיוביים מטפס ל-4.9 אחוזים • מתחילת מבצע החיסונים נגד קורונה התחסנו 379 אלף איש
בוקר אחרי החלת הסגר: 3,498 נדבקים בקורונה ביממה החולפת
ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין במרכז הלוגיסטי של חברת 'טבע' שקולט את החיסונים (צילום: לע"מ)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי אתמול אובחנו 3,498 חולים חדשים בקורונה, מתוך 72,763 בדיקות שנערכו, ושיעור החיוביים הארצי עומד על 4.9%. בסה"כ יש35,591 חולים פעילים ברחבי הארץ.

לפי דו"ח מרכז הבקרה לקורונה, שיעור החיוביים נמצא במגמת עלייה מזה כמה שבועות ואף הכפיל את עצמו בתוך חודש, נתון המעיד על עלייה משמעותית בהתפשטות התחלואה.

שר הבריאות יולי אדלשטיין עדכן הבוקר כי מתחילת מבצע החיסונים נגד קורונה התחסנו 379 אלף איש. "תחילת שבוע שני למבצע החיסונים 'לתת כתף' - מגרדים את ה-100 אלף חיסונים ביום. בסך הכל התחסנו עד היום 379 אלף איש", אמר שר הבריאות. "זה בזכות עבודה מדהימה של אנשי משרד הבריאות, קופות החולים, בתי החולים ומד"א. ויותר מכולם - בזכותכם, אזרחי ישראל, שאתם נרתמים ומגיעים להתחסן. נמשיך כך, וגם נגביר את הקצב עוד יותר".

ובנתיים, הערים החרדיות עדיין בולטות במיקום גבוה יחסית בטבלה היומית:

ביתר בראש הטבלה בציון 10, מודיעין 9.5, בני ברק 9.3, אלעד 9.1, מגדל העמק 8.9, צפת 8.7, בית שמש 8.4, ירושלים 8.1, אשדוד כתומה עם ציון 7.5, וכן כפר חב"ד 6.5, וקרית גת עם 6.4.

למרות הציון היומי, הציון המקורי הקבוע בשיטת הרמזור לא עודכן, מה שמותיר את הערים הללו בסטטוס הקודם, כערים צהובות וחלקן גם ירוקות.

לאחר החלטת ועדת החינוך להשאיר את ילדי כיתות ה'-י' בבתי הספר, החלטה שעוררה את זעמם של אנשי משרד הבריאות, תלמידי הכיתות הללו שבו ללימודים הבוקר.

בכירים במשרד הבריאות הזהירו כי בעקבות הפיכת ההחלטה של קבינט הקורונה, הסגר עלול להימשך חמישה שבועות, בעקבות עליית התחלואה הצפויה.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.