שלמה מן | יום י"ב טבת ה׳תשפ״א 27.12.2020

החל מסוף השבוע: מגזיני הילדים של חב"ד מתאחדים ויופיעו יחד

בשורה גדולה לאנ"ש: מגזין 'הפנסאים' של חיילי צבאות השם מתאחד החל מסוף השבוע עם מגזין 'קינדערלאך' של שבועון 'כפר חב"ד' המגזין המאוחד יופיע במגזין אחד שיצורף מידי שבוע לחבילת 'כפר חב"ד • כל הפרטים
החל מסוף השבוע: מגזיני הילדים של חב
שערי קינדערלאך וגיליון הפנסאים

החל מסוף השבוע - מגזיני הילדים של חב"ד מתאחדים. מגזין 'הפנסאים' של חיילי צבאות השם מתאחד יחד עם מגזין 'קינדערלאך' של שבועון 'כפר חב"ד'.

המגזין המאוחד יופיע במגזין אחד שיצורף מידי שבוע לחבילת 'כפר חב"ד, לצד שלל החלקים: המגזין, מוסף הנשים, מוסף החדשות וגיליון 'התקשרות' של צעירי חב"ד.

מגזין 'הפנסאים' קנה לו שם של איכות ויוקרה בשנים האחרונות. הוא מביא סיפורים ומדורים ייחודיים, המונגשים לעולם הילדים החב"די. מגזין 'קינדערלאך' הפופולרי שקנה את שמו מאז הושק בקרב כלל ילדי אנ"ש והשלוחים מכל רחבי תבל, עבר מתיחת פנים משמעותית לפני כחודשיים, ומידי שבוע מגיש מגוון רחב מאוד של נושאים, המותאמים לכלל הגילאים. 

החיבור בין המגזינים מהווה בשורה גדולה מאוד לרבבות ילדי חב"ד, שיקבלו מידי שבוע מוצר עשיר בתוכן, רווי בתכנים חסידיים ומושקעים, המלווים את מעגל השנה החסידי.

"שיתוף הפעולה הזה מתבקש וטבעי ויעשיר את עולמם של הילדים", אומרים במערכת 'כפר חב"ד', "שילוב הכוחות המבורך יפרה את מגזין הילדים ויעניק להם מטען חסידי איכותי מידי שבוע. לא בכדי שיתוף הפעולה הזה יוצא לדרך בשבוע של חג הספרים ה' טבת".

יו"ר 'הפנסאים' הרב שמעון רבינוביץ אמר כי "גיליון 'הפנסאים' הוכיח לאורך השנים את הקו המוקפד והאיכותי וריתק המוני 'חיילים'. עכשיו גם רבבות ילדים בכל רחבי הגלובוס יוכלו להנות מהתוצרת האיכותית והחסידית".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.