צבי סופר | יום י"ב טבת ה׳תשפ״א 27.12.2020

למעלה מ-100 מקרים חדשים של קורונה בקראון הייטס

הגל השלישי כבר כאן: למעלה מ-100 מקרים חדשים של קורונה בשכונה החב"דית קראון הייטס, כך מעדכנים 'אגודת גדליה' וד"ר אלי רוזן • בין ההמלצות: גילאי 50+ שלא חלו בעבר בנגיף, צריכים לנקוט ביתר זהירות
למעלה מ-100 מקרים חדשים של קורונה בקראון הייטס
אילוסטרציה: מנוש עמית, COL

למעלה מ-100 מקרים חדשים של קורונה בשכונה החב"דית קראון הייטס, כך מעדכנים 'אגודת גדליה' וד"ר אלי רוזן:

"במהלך השבוע האחרון היו למעלה מ- 100 מקרים חדשים של קורונה בקהילה שלנו. למרבה המזל, במהלך הימים האחרונים לא היינו עדים לגידול האקספוננציאלי שחששנו ממנו, וזה מאוד מרגיע; אנו מקווים שזה לא רק ימשיך להיות המקרה, אלא גם כן נראה מגמת ירידה. עם זאת, עדיין ישנם מקרים רבים מדי יום בכל קבוצות הגיל, כאשר רבים בקהילה מודאגים ביותר. בעיקר הנגיף מתפשט בקרב אלה שלא היה להם בעבר קורונה.

"לכן, בהתחשב בהימצאותה המתמשכת של קורונה בקהילה שלנו, עלינו לדרוש בתוקף מאנשים מעל גיל 50 שלא חלו בעבר ב-קורונה להמשיך לנקוט בזהירות. לעת עתה, ובוודאי במהלך השבת הזו ועד לשבוע הבא, נדרשים אלה בקבוצה להימנע מהתקהלויות, שמחות או אזורים צפופים אחרים, ולהיות זהירים בקשר עם בני משפחה או חברים שעלולים להפיץ את הנגיף. דאגה מיוחדת היא ילדים שלומדים בבית הספר, ואשר הולכים לבקר את סבא וסבתא שלהם, שכמובן רוצים לשהות או לסעוד לארוחה משותפת עם אלה שהם אוהבים.

"עבור הקהילה הכללית, אם מישהו חולה ב- קורונה עליו להישאר בבית ולהתבודד עד שיעברו עשרה ימים, והוא ללא סימפטומים למשך יום לפחות. מי שהיה בקשר קרוב עם אדם עם קורונה צריך להיכנס לבידוד לפחות ל- 10 ימים. (לחלופין, ניתן להפסיק את ההסגר ביום ה-7 אם מתקבלת בדיקה שלילית ביום 5-7 להסגר).

"בידוד של חולים, והסגר של מי שנחשף מקרוב, הוא אולי הדבר החשוב ביותר שנוכל לעשות כדי להאט את התפשטות ה- COVID. בנוסף, מסכות והתרחקות חברתית הם כלים יעילים להפחתת התפשטות ה- COVID ויש להשתמש בהם.

"בשבוע הבא יהיה לנו מידע נוסף לגבי היכן הדברים עומדים. לעת עתה, אנו מבקשים מאנשים שלא להתכנס להתקהלויות גדולות, לפחות לטווח הקצר, בהתחשב בשכיחות המתמשכת של המקרים.

"מאחלים לאלה החולים כרגע רפואה שלמה ומהירה, ובע"ה שיהיה לנו רק חדשות טובות לחלוק.

- אגודת גדליה, בשיתוף עם ד"ר רוזן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.