מנדי ברגר | יום ט' טבת ה׳תשפ״א 24.12.2020

ח"כ שלח פרש מ'יש עתיד' ותקף את לפיד: "דיי לפסילת חרדים"

במסיבת עיתונאים שערך, הודיע ח"כ עופר שלח הצהריים (ה') כי הוא פורש ממפלגת 'יש עתיד' ומקים מפלגה • "תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה", אמר • "הציבור החרדי הוא 15% מהאוכלוסייה בישראל. יש בינינו חילוקי דעות קשים על דמות המדינה, אבל הוא שותף"
ח
שלח בדוכן הכנסת. צילום: דוברות הכנסת

במסיבת עיתונאים שערך, הודיע ח"כ עופר שלח הצהריים (ה') כי הוא פורש ממפלגת 'יש עתיד' ומקים מפלגה יחד עם רועי כהן, נשיא ארגון העצמאים להב, שנלחם למען זכויות בעלי העסקים במשבר הקורונה.

לפני כמה חודשים, הציע שלח לקיים פריימריז על ראשות 'יש עתיד' - זאת מתוך מטרה להתמודד מול היו"ר, ח"כ יאיר לפיד. הוא סורב והיום עזב את "הבית" הפוליטי ותקף את התנהלות יו"ר מפלגתו לשעבר מול הציבור החרדי.

"אני רוצה לומר לחברי למחנה דברים, שחלקם אולי לא יהיו נעימים לאזניכם: תמו ימי הבכי והנהי על ישראל שלנו היפה, שאיננה עוד. תמו ימי הפסילה של ציבורים שלמים, חרדים וערבים ואנשי פריפריה ש"לא יודעים מה טוב להם". תמו ימי הגנרלים, הקומבינות הפוליטיות, הזיגזגים האידיאולגיים והדמויות הפופולריות שנחמדות לכולם".

שלח הוסיף כי "הציבור החרדי הוא 15% מהאוכלוסייה בישראל. יש בינינו חילוקי דעות קשים על דמות המדינה, אבל הוא שותף. שום דבר טוב לא יקרה מהסתה נגדו, או מהמחשבה שאפשר לעשות את השינויים המתבקשים על אפו ועל חמתו. החרדים יודעים שאני יריב אידיאולוגי, אבל בן שיח. אוביל להחזרת שיתוף הפעולה בינן לבין הגוש שלנו, שאפיין את מפלגת העבודה של פעם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.