שלמה מן | יום ח' טבת ה׳תשפ״א 23.12.2020

דרמה פוליטית: אלקין נוטש את הליכוד וחובר למפלגתו של סער

זאב אלקין, שר המים וההשכלה הגבוהה, לא השתתף בישיבת הממשלה הערב והודיע על התפטרותו מהממשלה ומהליכוד • הצטרף למפלגתו של גדעון סער • הליכוד: "דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה"
דרמה פוליטית: אלקין נוטש את הליכוד וחובר למפלגתו של סער
אלקין. צילום ארכיון: COL

השר זאב אלקין  הודיע הערב (רביעי) על הצטרפותו למפלגתו של גדעון סער. אלקין לא השתתף בישיבת הממשלה והודיע על התפטרותו מהממשלה ומהליכוד.

הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה במהלך דברים שנשא. “אני רואה איך אצל נתניהו העניין האישי גובר על הלאומי. הולכים לבחירות כי אתה רוצה למנות פרקליט מדינה ולהשפיע על משפטך. הבאת לליכוד פחד להביע ביקורת וחצר ביזנטית. חברי כנסת שירוצו לאולפנים יבקרו אותי בשצף קצף, אבל הם אומרים עליך בחדרים סגורים את אותו הדבר”.

הוא הוסיף: “אין לך בעיה להבטיח הבטחות ולרמות. אתה בונה על בנט שישכח את מה שעשית לו בתסמונת האשה המוכה. במצב הזה אני לא יכול להגיד יותר לאזרחי ישראל להצביע לך, ולהיות שר בממשלתך”.


סער אמר: “היום הזה, בו זאב מצטרף להנהגה המובילה של תקווה חדשה הוא יום משמעותי עבורי. זאב יכהן כסגני כיו”ר תקווה חדשה וכשותף בכיר בהובלת התנועה והמדינה. עזה אמונתי, כי ביחד נצליח”.

בליכוד תוקפים השר המתפטר זאב אלקין שמצטרף לגדעון סער.

“שר המים אלקין דילג מקדימה לליכוד ומהליכוד לגדעון רק בגלל שלא הצליח להיכנס לעשירייה הראשונה בליכוד ולא קיבל את הג׳וב שרצה. המפלגה של גדעון היא מחנה פליטים ועריקים שנכשלו בבחירות הדמוקרטיות בתוך הליכוד ושלא יכולים להיבחר בהן. למרות מכתב רצוף שקרים גם אלקין יודע שלגדעון אין ממשלה בלי לפיד והשמאל”.

יו”ר הכנסת ח”כ יריב לוין: “הופתעתי מאוד מדבריו של השר זאב אלקין. זאב יודע היטב שבניגוד לכל מה שנכתב על ידו, ראש הממשלה נתניהו העמיד תמיד את השיקול הלאומי לפני כל שיקול אחר. כמי שהיה שותף ללא מעט משאים ומתנים, השר אלקין גם יודע היטב ששום עניין שנוגע לחסינות האישית של ראש הממשלה לא היה מעולם תנאי במשא ומתן קואליציוני כלשהו.

“לצערי, דווקא השר אלקין הוא שמעדיף את השיקול האישי על פני הנאמנות לדרך. במקום לחזק את דרישת הליכוד לשינויים יסודיים במערכת המשפט, הוא תוקף דרישה זו וחובר לאותם אלה שמבקשים להנציח את הליקויים הקשים הקיימים במערכת המשפט ובתהליך המינויים בה. הציבור יודע את האמת. תנועת הליכוד חזקה ודרכה, בהנהגת ראש הממשלה, תנצח בבחירות”.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.