צבי סופר | יום ח' טבת ה׳תשפ״א 23.12.2020

עם דמעות בעיניים: החיילים הדליקו נרות בגבעת התחמושת

לראשונה: הדלקת נרות חנוכה בגבעת התחמושת של הרב חיים ליוי עם פלוגת ׳מאור יהודה׳, במרכז ההנצחה של הנגיד החב"די מר הארי טריגובוף מאוסטרליה. ח״כ אלעזר שטרן מ'יש עתיד' שלח את ברכתו המצולמת לאירוע: "אין מקום טוב יותר מגבעת התחמושת לסמל את נצחון האור" 
עם דמעות בעיניים: החיילים הדליקו נרות בגבעת התחמושת

לעיני מאות החיילים והמבקרים באתר בימי החג והחופש הגיע הרב חיים ליוי חתן הרב דודי סלאווין מסידני-אוסטרליה, להדליק את החנוכייה לראשונה בפארק לזכות הנגיד החסידי מאוסטרליה, שגם תרם את הפארק והקים את אתר ההנצחה לזיכרון הנופלים במלחמה.

כיבדו בהשתתפותם: כתרי מעוז מנכ״ל אתר גבעת התחמושת, מר שלום נורמן מנכ״ל מכון הארי אוסקר טריגובוף ע״ר, וח״כ אלעזר שטרן ששלח את ברכתו המצולמת לאירוע. במקום היו ריקודים ושמחה, חלוקת סופגניות והתוועדות חסידית.

במקום זה מקבלת התפילה ״גבורים ביד חלשים, ורבים ביד מעטים״ משנה תוקף והבנה עמוקה ומוחשית. האירוע נחתם בתפילה להצלחת חיילי צה"ל.

הדלקה באתר הגבורה

דמעות נצנצו בעיני החיילים והמבקרים בשעה שהדליקו לראשונה נרות חנוכה בגבעת התחמושת, המקום שמסמל יותר מכל את ניצחון האור, הגבורה והנחישות של מעטים מול רבים, כבר מלפני 2000 שנה ועד ימינו. למרות הגשם השוטף המשיכו החיילים בריקודים סוערים והתוועדות חסידית סוחפת. את האירוע סיימנו בתפילה לעתיד של שלום אמת, בגאולה השלימה.

וידאו:

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.