מנדי ברגר | יום ח' טבת ה׳תשפ״א 23.12.2020

למרות נגיף הקורונה: חנוכה עמוס פעילות בחב"ד גן יבנה

כמידי שנה, צוות בית חב"ד בגן יבנה בניהולו של שליח הרבי - הרב שניאור קורנט, דאגו להאיר את הישוב, בחנוכיות ענק בכיכרות ומקומות ציבוריים ברחבי הישוב • למרות המצב, נערכו מתוך שמירה על ההנחיות ביקורי בית בבתי תושבים, משפחות שכול ונפגעי הטרור, יחד עם המון שמחה וחלוקת סופגניות
למרות נגיף הקורונה: חנוכה עמוס פעילות בחב
צילום: יוסי קורנט

כמידי שנה, צוות בית חב"ד בגן יבנה בניהולו של שליח הרבי - הרב שניאור קורנט, דאגו להאיר את הישוב, בחנוכיות ענק בכיכרות ומקומות ציבוריים ברחבי הישוב, גם תחת גשם שוטף, כשהדיירים הסמוכים יוצאים ומשתתפים בהדלקה מתוך שמחה גדולה לקול צפירות העידוד מהמכוניות החולפות במקום. בנר הראשון, בכיכר הגדולה בכניסה לישוב, התכבד בהדלקה ראש המועצה מר דרור אהרון, יחד עם מנהל המתנ"ס רפי אברג’יל ומנהל מחלקת תרבות תורנית אושרי טובי.

כמיטב המסורת רבת השנים, מספר צוותים יצאו להדליק חנוכיות בחנויות בקניון 'פרנדלי', רשתות המזון ומרכזי החנויות ברחבי הישוב, כשבעלי החנויות זוכים בברכה, הדלקת הנר ופרסום הנס. כמו כן, סופגניות חולקו לחיילי צה"ל בבסיסים הסמוכים לגן יבנה, ששמחו לקבל את הסופגניות המסורתיות של חב"ד, למרות שלא היה ניתן להיכנס פיזית לבסיסים עקב הקורונה.

למרות המצב, נערכו מתוך שמירה על ההנחיות ביקורי בית בבתי תושבים, משפחות שכול ונפגעי הטרור, יחד עם המון שמחה וחלוקת סופגניות, ביניהם החייל הגיבור שובל מיכאל שעאר - תושב גן יבנה, שנפגע בגבול עזה בתקרית האוטובוס, ששמח מאוד מהביקור של צוות בית חב"ד.

ביום חמישי - נר ראשון של חנוכה, נערך אירוע מיוחד של הדלקת חנוכיה בתחנת מד"א בישוב, יחד עם החנוכיה הרשמית של ארגון 'מגן דוד אדום בישראל' שהגיעה במיוחד מירושלים על נגרר המחובר לאמבולנס, עם הצוות של בית חב"ד מד"א בראשות הרב יונתן שפיצר, שיזם את הדבר הנפלא הזה כאות הוקרה והצדעה לצוותים העובדים ללא לאות.

"אנו מקווים ומייחלים שהאור והשמחה של חג החנוכה תמשיך על פני השנה כולה, וכמו שבחנוכה האור גבר על החושך, נזכה בעז"ה שהחושך הזה של הקורונה יהיה כבר מאחרינו ונחזור לשגרה תקינה ובריאה ללא אבידות בעמנו וכמובן לגאולה השלימה עם משיח צדקנו בקרוב ממש!"", אומר הרב שניאור קורנט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.