| יום ז' טבת ה׳תשפ״א 22.12.2020

לקראת מבחן ברבנות הראשית? אתה חייב את הקורס הזה

מחר (רביעי) ח' טבת בשעה 21:15, יתקיים ע"י מכון 'הבינני' שיעור נסיון חינם. השיעור הינו מקוון וזמין לצפיה במחשבים ובניידים. תמיד חלמת להכנס למסגרת לימודים אשר תאפשר לך ללמוד ולהצליח ולעבור את מבחני הרבנות? עכשיו זה בהישג ידך!
לקראת מבחן ברבנות הראשית? אתה חייב את הקורס הזה

הקורס:

קורס מהפכני ומיוחד במינו! מכון ‘הבינני’ משיק קורס ייחודי ללימודי הלכה לקראת מבחני הרבנות הראשית.

בקורס ילמדו את הנושאים הנדרשים לתעודת "יורה יורה" של הרבנות הראשית תוך מתן דגש על רכישת ידע רחב בגמרא, פוסקים ראשונים ואחרונים, ועד להלכה למעשה בחיי היום-יום. הגה"ח הרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד מסביר את החשיבות והיתרונות בלימוד בקורס המודרך: "בין הצורך והרצון בידיעת ההלכה ללימודה בפועל, ישנם קשיים רבים העומדים בדרכינו. לימוד ההלכה הינו לימוד מאתגר ומורכב המצריך פיענוח סוגיות הלכתיות, הבנת הדינים במקורם, ובעיקר תרגום לחיי היום יום בשנת תשפ"א. לכן יש חשיבות גדולה למקום מסודר שמנגיש את יסודות ההלכה, ואת הצד הפרקטי בפסיקת ההלכה".

השיעורים יהיו במתכונת שבועית, וכדי לצלול לעומק הסוגיות, כל שיעור יארך כשעתיים וחצי, בו יובהרו וילובנו ההלכות הנלמדות כשהמטרה היא להעמיד רבנים מורי הוראה, היודעים היטב את ההלכות הנצרכות, ולהקנות להם מיומנות בפסיקת ההלכה בפועל.

שיטת "הבינני":

במכון 'הבינני' פיתחו שיטה ייחודית ללמוד ולהצליח במבחני הרבנות. במכון השקיעו עמל רב בעיבוד הסוגיות ובהנגשת ההלכה בצורה קלה, פשוטה ותמציתית, מלווה במצגות ויזואליות מרהיבות להמחשת החומר. דגש רב ניתן בסיכום ושיכתוב הדיעות השונות בשיטה חדשנית המועילה לזכור את החומר הנלמד, כך שגם אנשים שאין להם פנאי רב ללימוד ההלכה, תהיה להם את היכולת לרכוש בקיאות רחבה בהלכה בזמן קצר. שיטה ייחודית זו הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד, עבור הצלחה בלימוד החומר בצורה איכותית, ובהכנה אופטימלית להצליח במבחני הרבנות המורכבים.הקורס בהלכה מהוה נדבך נוסף על השיעורים ומצגות על הגמרא, המנגישות את סוגיות הגמרא שעליהם ניוסד פסיקת ההלכה.

פרטי הקורס:

המגיד שיעור של הקורס הוא פה מפיק מרגליות הרב שלמה סוויסה שיחי', אחראי על מבחני הרבנות, ומוסר את השיעורים באופן ברור וממוקד לפי הנדרש לעבור את מבחני הרבנות הראשית.

במשך השנים הרב סוויסה לימד וליוה מאות אברכים, ובסייעתא דשמיא עזר להם לצלוח את מבחני הרבנות. המכון נותן דרכה צמודה לכל תלמיד, בכוללת הדרכה מפורטת

בנוסף, יינתן למסיימים תעודת "מורה הוראה" יוקרתית. הקורס כולו בפיקוח "בית דין רבני חב"ד".

בקורס הראשון, בהלכות חופה וקידושין, ילמדו את הלכות חופה וקידושין עד חודש אב, אז ייבחנו ברבנות הראשית.

אלו שיעשו את הקורס, יוכלו לבוא ליום עיון מיוחד אשר יתקיים בחולון, על ידי הרה"ח יוחנן גוראריה שליט"א, רב העיר חולון,  וחבר בית דין רבני חב"ד, ועל ידי הרה"ח פנחס אלטהויז שליט"א חבר לשכת הרבנות, ומנהל מחלקת נישואין רבנות חולון. אלו העוברים את יום העיון בהצלחה, יקבלו תעודה ייחודית המאפשרת לסדר קידושין בפועל, לאלו שנרשמים לנישואין דרך רבנות חולון.

אחד האתגרים הגדולים של השלוחים הוא שלמרות המסירות המוחלטת לעבודת השליחות הדבר לא ימעיט בשיגשוג המתמיד בלימוד התורה האישי של השליח שבמהותו נשאר תלמיד תומכי תמימים לכל משך ימי חייו. המסגרת הלימודית שמציעה 'הבינני' במסלולים השונים היא בעצם מתנת יקרת ערך שהרבי מעניק לשלוחים להקל עליהם לעמוד במשימה זו, היות שהיא מותאמת לאורח חייהם היחודי והמגוון של השלוחים תוך כדי ניצול מקסימלי של הכלים הטכנולוגים למטרה לשמם הם נבראו.

הנחה מיוחדת לרגל ההשקה!

רב שכונה? מהיום זה אתה! לפרטים והרשמה לחץ כאן

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.