| יום ז' טבת ה׳תשפ״א 22.12.2020

וול-דאן מציגים: סניף חדש בהר-נוף ותגבור שירות האון-ליין

מותג הבשר וול-דאן מתחדש בקרוב בקצבייה נוספת לרווחת תושבי שכונת הר-נוף והסביבה, שנהנים בינתיים ממשלוח חינם בהזמנה מהסניף הראשי. שמעון אסרף, מבעלי המותג: "אנחנו רואים לעצמנו זכות וחובה להנגיש בשר ועופות איכותיים ומהודרים לכל משפחה בישראל. אני קורא ללקוחותינו להמשיך ליהנות משירות האון-ליין"
וול-דאן מציגים: סניף חדש בהר-נוף ותגבור שירות האון-ליין

אל רשת הקצביות הארצית מבית וול-דאן – מותג הבשר האיכותי והמהודר, יתווסף בקרוב סניף חדש בשכונת הר-נוף. לאור הביקוש הרב בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת לבשר על פתיחתו של הסניף שיצטרף בימים הקרובים למשפחת וול-דאן, הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים ורוממה בירושלים, ברמת בית שמש, והסניף ברעננה המעניק שירות לכל אזור המרכז. במקביל, מתכוננים ברשת לאפשרות של סגר שלישי ומתגברים את מוקדי הזמנות האון-ליין על-מנת שהלקוחות יוכלו להמשיך וליהנות ממוצרי וול-דאן גם בסגר.

לאחר השקעה מרובה בתכנון ובעיצוב המקום מהווה הסניף החדש – שייפתח בעוד כחודש וחצי ברחוב חי טייב 20 - חוויית קניה כשלעצמה. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "בשיאה של עונת החורף, יחד עם אי הוודאות במשבר הקורונה והעובדה כי משפחות רבות לא יוצאות מבתיהם, עשינו הכול כדי לפתוח סניף חדש בימים אלו לרווחת תושבי האזור שייהנו מבשר איכותי ומהודר המשווק ומוגש תוך שמירה על ההנחיות וכללי הבריאות". עם זאת, מדגיש אסרף את ההיתכנות לסגר שלישי וקורא ללקוחותיו "לנצל את הזמנות האון-ליין שיביאו את מוצרי וול-דאן אליכם עד הבית".

בתוך כך, יש לציין כי הבשורה האמיתית מגיעה מתחום הכשרות. מזה זמן רב שהמשחטות, כמו גם רשת הקצביות, מתהדרות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית על השחיטה המקומית של וול-דאן מבלי לוותר על חומרות מרן הבית-יוסף. לאחרונה, העניק רבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, המשמש גם כראש מערך הכשרות 'מהדרין ירושלים' – מכתב ייחודי, המהווה גושפנקא נוספת לחותמת ההידור של וול-דאן.

כזכור, לפני כחודש, בסיור מקיף שערך במשחטות וול-דאן, נחשף רבה של ירושלים לייחודיות המאפיינת את השחיטה המקומית המשלבת בין כשרות מהודרת לבני אשכנז הנוהגים כדעת הרמ"א, עם חלק ב"י לחומרא לבני עדות המזרח הנוהגים כדעת מרן הבית-יוסף. בביקורו, התרשם הגרש"מ מהשוחטים בבד"ץ העדה החרדית הבקיאים בכל הסעיפים של החומרות אותם יש להנהיג בשחיטה ובבדיקות כדי שיתאימו לכלל הקהלים בעם ישראל. הגרש"מ הביע את התפעלותו משילוב ההידורים והחומרות, שיבח את פועלם של האחים אסרף, ואף הותיר את חותמו במקום – משגיח מטעמו שיימצא במשחטות ויוודא כי הבדיקות הנעשות לאחר השחיטה ייעשו על פי הדרכתו והוראותיו.

ברשת וול-דאן – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - ניתן ליהנות גם ממוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, סדרת נקניקיות משובחת ומגוונת בטעמיה, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל סעודת שבת וחג, כל אירוע, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

עם ההכנות הרבות לקראת פתיחת הסניף החדש, ובעקבות שיפוץ ושדרוג המקום, קורא אסרף לתושבי הר-נוף להתחיל וליהנות ממותג וול-דאן באמצעות הזמנה און-ליין, ואף יוצא במבצע של משלוח חינם לתושבי השכונה שיזמינו מהסניף הראשי שבהר חוצבים.

"האתגר העיקרי שלנו הוא לעשות מהפכה בחשיבה של הלקוחות. כשיבינו שבמותג וול-דאן ההידור בכשרות לא בא על חשבון האיכות, והאיכות לא באה על חשבון המחיר, יוכלו גם אברכים ומשפחות בני-תורה ליהנות מבשר איכותי מבלי להתפשר על רמת הכשרות", חותם אסרף בשאיפה המרכזית שלו, ומזכיר שוב כי אין צורך לצאת מהבית בשביל לקבל בשר, עופות, ושאר מוצרי וול-דאן איכותיים וטריים".

להזמנות עד הבית:

המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335      וואטסאפ: 052-7117344     אונליין:  weldone.co.il

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.