שלמה מן | יום ו' טבת ה׳תשפ״א 21.12.2020

המבצע בעיצומו: רבבות חוסנו ברחבי הארץ, עוד רבים ממתינים

למעלה מרבבת אנשי רפואה כבר חוסנו לקורונה, היום נפתח מבצע החיסון עבור בני 60 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון • גם שלוחים ורבני חב"ד הפשילו שרוולים • פרופ' חזי לוי: "ההיענות גדולה, מרגישים הלחץ של הציבור להתחסן"
המבצע בעיצומו: רבבות חוסנו ברחבי הארץ, עוד רבים ממתינים
חב"דניקים מתחסנים: מימין השליח בקריית טבעון ר' מנשה אלטהויז, משמאל: רבה של חולון וחבר בי"ד רבני חב"ד הרב אליהו יוחנן גוראריה

לפי הערכות ראשוניות שפורסמו הבוקר, כ-10 אלף אנשי צוות רפואי קיבלו חיסון נגד נגיף קורונה אתמול (ראשון) - ביום הראשון של מבצע החיסונים ׳לתת כתף׳.

במשרד הבריאות אומרים, כי "בימים הקרובים נראה עלייה בקצב ההתחסנות עם התחלת החיסונים בקופות החולים הבוקר עבור בני 60 ומעלה ואוכלוסיות בסיכון".

בימים הקרובים יתעדכן הנתון אודות מספר המתחסנים היומי באתר תמונת המצב הלאומית של משרד הבריאות.

שר הבריאות יולי אדלשטיין, שהתחסן במוצאי שבת, אומר: "קופות החולים עומדות במשימה! ההיערכות של הקופות הביאה ל-10,000 מחוסנים מקרב הצוותים הרפואיים, רק ביום הראשון. בינתיים יש כ-200,000 זימוני תורים נוספים. בימים הקרובים נגביר את הקצב. אני קורא לכל מי שמעל גיל 60 – לכו להתחסן, זאת הדרך היחידה להילחם בקורונה”.

מנכ״ל משרד הבריאות, פרופ׳ חזי לוי אומר: "אני שמח לבשר שביום הראשון של מבצע ׳לתת כתף׳ ישנה היענות גדולה של הצוותים הרפואיים בכל הארץ והחל מאתמול בשעות הצהריים הורגש הלחץ של הציבור להגיע להתחסן.

"חשוב לי להדגיש – אנו נחסן את כולם ואין מה לדאוג. המבצע מתקדם תוך כדי תנועה עם הגעת החיסון והתחלת המבצע יש אווירה שמתקרבים לסיום, אך אסור להיכנס לשאננות ולכן חשוב להמשיך ולהקפיד על ההנחיות”.

היום קיבלו את החיסון גם שורה של שלוחים, רבנים וציבור אנ"ש בקבוצות סיכון. חבר בי"ד רבני חב"ד ורב העיר חולון הרב יוחנן גוראריה קיבל את החיסון נגד הקורונה וקרא לציבור לבוא ולהתחסן ולהישמע להוראות משרד הבריאות.

גם השליח בקריית טבעון, ר' מנשה אלטהויז, הזדרז לקבל את החיסון ותיעד את עצמו מקבל את הזריקה.

השליח בנס ציונה, הרב שגיא הר שפר, המארגן נסיעה לחצרות קודשנו לקראת יו"ד שבט, הגיב לו: "מה שאומר שהנך יכול לכאורה לנסוע לרבי לי' שבט, ללא צורך בבידוד בחזור". השליח בקריית טבעון אישר: "זאת הייתה הכוונה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.