| יום ה' טבת ה׳תשפ״א 20.12.2020

שעות אחרונות לימי השותפות של חב"ד בעיר מוגילוב - תנו יד

נותרו שעות ספורות לקמפיין ימי השותפות של חב"ד מוגילוב שבבלארוס, בנהולם של הלשוחים הרב מענדל ורבקה אלפרוביץ'. תנו יד להמשך תנופת העשיה והפעילות במקום 
שעות אחרונות לימי השותפות של חב

לפני 17 שנה, באמצע החורף, הגיעו למוגילוב, הרב מענדל ורבקה אלפרוביץ' - זוג צעיר עם תינוקת בת חודש. בני הזוג לא הכירו כמעט אף אחד בעיר, היה קר וחשוך, והם לא ידענו מה הולך להיות.
כיום, 17 שנה אחרי, הרב מענדל ורבקה אלפרוביץ' עם שמונת ילדיהם, זוכים לפעול עם מאות רבות של יהודים, החל מגן ילדים ובית הספר אור אבנר על תלמידיו ובוגריו הרבים, והמשך בשלל התכניות והפרוייקטים המיוחדים לנוער וסטודנטים, כוללי תורה לגברים ולנשים, ופעילות ענפה בשבתות ובחגים. 

אבל, יש  דבר אחד מאוד חשוב שמאוד חסר להם בעיר: בית! עד היום, כל הפעילות הענפה הזאת התנהלה מתוך מקומות שכורים ולא ממש מתאימים. 

לכן, ממש בימים אלו, בונים בני הזוג אלפרוביץ' ליהודי מוגילוב בית, בצורת מרכז יהודי גדול ומפואר שיתן מענה לכל צרכי הקהילה ויביא הרבה אור וחום לכל תושבי העיר.
בחסדי ה' ובזכות תורמים נכבדים, נשלמה כבר יותר ממחצית הדרך של הבניה. יהודי מוגילוב ושלטונות העיר (שנתנו שטח במקום מרכזי בעיר) מצפים שתסיים כבר את הבניה, אבל המצב הכלכלי הקשה בעולם לא פסח גם עליהם...


כעת, נותרו שעות ספורות לקמפיין ימי השותפות וקמפיין התרמה על מנת לאסוף 500,000$ עבור המשך הבניה. כל תרומה שתיכנס ביומיים אלו, תוכפל על ידי תורמים נכבדים! הכנסו עכשיו ל Charidy.com/mogilev וביחד תבנו בית ליהודי מוגילוב!
אתם יכולם לעזור מאוד, לא רק בכסף. ספרו על כך לחברים ולמשפחה, פרסמו ברשתות החברתיות שלכם, צרו קשר - ויינתן לכם דף אישי לאיסוף כסף עבור המרכז היהודי של מוגילוב בבלארוס!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.