שניאור דייטש | יום ג' טבת ה׳תשפ״א 18.12.2020

שגריר האמירויות בפולין: "אנו עדים לנס גדול במזרח התיכון"

בהדלקת החנוכייה במרכז ורשה פולין, השתתף שגריר איחוד האמירויות אחמד אלמנסורי, שהתבטא בהתרגשות: "עלינו ללמוד מחג החנוכה שמוסיפים בכל יום עוד נר של אור - להגדיל ולהרחיב את אור השלום״
שגריר האמירויות בפולין:
צילום: IGOR LEWICKI

שגריר איחוד האמירויות בפולין אחמד אלמנסורי השתתף אמש בהדלקת החנוכייה המרכזית של חב״ד בפולין עם הרב שלום בער סטמבלר שליח חב״ד לורשה פולין בחנוכיית ענק בחזית ״ארמון התרבות״ במרכז העיר.

הנה חלק מדבריו של אלמנסורי:

״אנו עדים לנס גדול במזרח התיכון.

בשעה זו כ 50,000 ישראלים שוהים בדובאי וחוגגים את חג החנוכה מתוך חירות ושמחה. אבא שלי עובד בכיר בשרות החוץ של איחוד האמירויות מזה 30 שנה אומר שעד לאחרונה - לא היה מאמין שנורמליזציה עם ישראל אפשרית. אנו עדים לנס ואכן יש בינינו הרבה מהמשותף ויש לנו הרבה מה לכבד זה את זה. עלינו ללמוד מחג החנוכה שמוסיפים בכל יום עוד נר של אור - להגדיל ולהרחיב את אור השלום״.

״ההצטרפות לחגיגות חנוכה בפעם הראשונה, חודשים לאחר כינון היחסים בין איחוד האמירויות והישראלים, היא רגע היסטורי. אני רוצה להודות לרב שלום סטמבלר וחב״ד ליובאוויטש על ההזמנה האדיבה.  אנו מאמינים כי הסכמי אברהם יסייעו בהבאת שלום ושגשוג באזור.

"איחוד האמירויות, מנהיגותה ואנשיה מייצגים שילוב של סובלנות, הרמוניה, כבוד וקבלה של אחרים.  זוהי חממה לערכי הסובלנות, השלום, הביטחון והרב-תרבותיות, עם יותר מ -200 לאומים שנהנים מחיים מכובדים ומכבוד. סובלנות היא אחד הערכים המושרשים בקהילה של איחוד האמירויות הערביות.״

שליח חב״ד לפולין הרב שלום סטמבלר דיבר על המשמעות של ״המספר 8 שמסמל את הנס ואת הלמעלה מהטבע״ ע״פ תורת הקבלה.

השליח הרב סטמבלר סיפר לשגריר אלמנסורי שששליח חב"ד בדובאי הרב לוי דוכמאן מלא הערכה על הפתיחות וההכנסת אורחים של איחוד האמירויות והשייח' זיאד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.