| יום ב' טבת ה׳תשפ״א 17.12.2020

בשורה: פרויקט מגורים חדש, מתאים לחסידי חב"ד, במרכז הארץ

הפתרון למצוקת הדיור בחב"ד? לפני כחודשיים, נפתח לשיווק פרויקט מגורים חדש ומפתיע במרכז הארץ המתאים לציבור החרדי • COL יצא לשטח ופגש את האנשים מאחורי הפרויקט. אלו שפכו אור על המיזם החדש שכבש כבר עשרות משפחות חב"דיות, פירטו את היתרונות במקום ולא דלגו על אף שאלה
בשורה: פרויקט מגורים חדש, מתאים לחסידי חב




פרוייקט המגורים 'אחוזת ארץ' בבאר יעקב מביא בשורה לשוק הדירות במגזר החרדי בכלל ולמשפחות החב"דיות בפרט, עם פתרון מושלם למעוניינים לגור במרכז הארץ בצמוד לכל התשתיות החב"דיות. רק עשר דקות נסיעה מכפר חב"ד ושיכון חב"ד בלוד וליהנות מכל מה שטוב במגורים. לאחרונה הסתיימה תקופת השקת הפרויקט בהצלחה מסחררת עם עשרות דירות שנרכשו.

מאירים את באר יעקב, אחד מיישובי המרכז הצומחים והמתפתים בישראל המוכר כעתודת נדל"ן מבוקשת במיוחד, עם פרוייקט שכל כולו מיועד למשפחות חרדיות

הרבה יותר קל לבנות קהילה בריאה ואיכותית בעיר עם תשתיות קיימות, גישה נוחה למרכזי תעסוקה, ריאה ירוקה מסביב, עיר מתפקדת עם עירייה פעילה שדואגת לתושבים שלה. במיוחד בבאר יעקב, הישיבה האיכותית והותיקה כבר יצרה בסיס חזק להתפתחות של קהילה חרדית במקום, תושבי האזור מאוד מכבדים ומעריכים את הגרין התורני שקיים עשרות רבות של שנים ומהווה חלק מהנוף ונותן את הטון על אופי המקום.

שמים דגש על המשפחה והקהילה

לכל הורה חשוב לדעת שבזמן שהוא לומד או בעבודה, הילדים מסודרים במוסדות חינוך טובים לצד חברים ושכנים כלבבכם. כשכל מה שחשוב נמצא קרוב לבית או במרחק נסיעה נח, אתם יודעים שבחרתם את מקום המגורים הטוב ביותר- לכם ולמשפחה שלכם.

באר יעקב קרובה מתמיד לכל מקום עם התשתיות החדשות לנוחיות התושבים

התפתחות המשמעותית בתחבורה עם הכבישים באיזור המרכז; כביש 40, כביש 431 וכביש 4313 הפכו את באר יעקב בתוך כמעט 10 שנים, ממושבה שקטה לאחד המוקדים המבוקשים בישראל, בזכות היותה מפותחת ומטופחת שמשלבת גם את החוויה העירונית במרכז הארץ לצד חווית מגורים שלווה, רגועה ומשפחתית בעיר עם שטחים ירוקים.

התחבורה הציבורית בבאר יעקב מפותחת במיוחד ומחברת את התושבים לכל מקום בארץ בקלות ובמהירות ע"י קווי אוטובוס לב"ב, לירושלים, לכפר חב"ד ולערים נוספות במרכז, בתכלס מי שגר בבאר יעקב – לא צריך רכב.

בנוסף, הקו החום של הרכבת הקלה יגיע בעתיד גם הוא לבאר יעקב ותחנת הרכבת החדשה שתיבנה ביישוב ותצטרף לתחנת הרכבת הקיימת בבאר יעקב ותאפשר לכם להגיע בקלות לכל מקום בארץ וליהנות מחוויית נסיעה קלה, נעימה ומהירה.

באר יעקב מציעה יתרונות נוספים לאיכות חיים מושלמת למשפחה יש מרכזי קניות ופנאי, שירותים קהילתיים וכל מה שהמשפחה שלכם צריכה

'אחוזת ארץ' – התשובה למצוקת הדיור

לאורך כל התכנון, חשבנו על המשפחה שתגור בפרויקט, על הצרכים הכי קטנים וכמובן על הדברים המהותיים שחשובים לחווית למשפחה החרדית.

חשבנו כבר עכשיו על השלב הבא, על המשפחה שגדלה וצריכה יותר מקום בבית ואפילו מקום לאירוח בשבתות ובחגים והתמקדנו בתכנון של דירות גדולות במיוחד עם מפרט טכני עשיר ומפנק.

בפרויקט,  226 יח"ד של בנינים בני 7 קומות בלבד (לא מגדלים!) עם מגוון דירות החל מ 4  חדרים, פנטהאוזים, דופלקסים ודירות גן במפרט טכני עשיר לצד מרפסות סוכה בכל דירה.

'אחוזת ארץ ' הדובדבן שבקצפת בבאר יעקב

ברחוב שא-נס במרכז באר יעקב, משתרע מתחם רחב ידיים ברחוב של הישיבה, בין הישיבה לתלמוד תורה – כפשוטו... מוקם הפרוייקט. בזכות החשיבה על המכלול, וההזדמנות לצמוח במרכז עם תנאי המגורים האולטימטיביים, פרויקט 'אחוזת ארץ' הפך לפרוייקט המגורים המבוקש ביותר במגזר.

מרקם הקהילה הייחודי של 'אחוזת ארץ' יאפשר לכם לחיות את החיים המשפחתיים שלכם, למצב את הבית כמוקד בניה וצמיחה אישית, רוחנית, משפחתית ותעסוקתית. לבנות את עצמם ולהבנות כמשפחה מלוכדת.

הצטרפו לעשרות משפחות שכבר רכשו

ההתעניינות העצומה בפרוייקט והפידבק מהשטח רק מחזקים ומאשרים כי עש פה בשורה אמיתית למגזר בתחום המגורים ונכון לרגע זה כבר עשרות דירות נרכשו. התעניינות מגיעה מכל רחבי הארץ ממגוון הקהילות החרדיות, חסידי חב"ד , משפחות ספרדיות אכותיות, ליטאיות ועוד שביחד יוצרים קהילה הטרוגנית ואיכותית.

תנאים מצוינים גם לכיס

מדובר בפרוייקט מגורים הנבנה בסטנדרט בניה גבוה, ונמצא במיקום אטרקטיבי במיוחד עם מפרט עשיר ומיוחד עם דירות רחבות ידיים, המחירים הוגנים ביותר ואפילו טובים יותר ממחירי השוק בבאר יעקב.

כדי לסייע לרוכשים, אנו מלווים בתהליך המימון ומסייעים עם ייעוץ משכנתאות, תנאי תשלום ועוד. בנוסף, אנו מעניקים לזריזים ולרציניים הטבות מיוחדות, שדרוגים ועוד כדי שכל אחד יכנס לדירה מושלמת ויהנה מאיכות חיים אמיתית!

פשוט, להתעורר בבוקר ולדעת שאתם וכל מי שחשוב לכם, במרכז!

חייגו או שילחו הודעה לווטסאפ: 077-8040-770

ובחרו את הדירה המותאמת במיוחד עבורכם!  >>לפרטים נוספים<<

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.