| יום ב' טבת ה׳תשפ״א 17.12.2020

תנופה בקהילת חב"ד חדרה: לקראת חנוכת המקווה החדש והמפואר

הצמיחה האדירה של קהילת חב"ד בחדרה איננה פוסקת. בשנים האחרונות הקימה הקהילה, שליד מוסדות חב"ד חדרה, תלמוד תורה חסידי לבנים, בית ספר איכותי לבנות, רשת גני ילדים, כולל אברכים – ובשנה האחרונה נוספו בית ספר תיכון חסידי לבנות וגן ילדים נוסף. עכשיו, בזמן הקרוב, ייחנך המקווה החדש והמפואר, בגשמיות וברוחניות.
תנופה בקהילת חב

אחד המאפיינים הייחודיים של קהילת חב"ד חדרה היא העובדה שזו קהילה שכולה שליחות, שהקהילה והשליחות להפצת האור והיהדות בחדרה שלובים ודבוקים בה לבלי הפרד. הקהילה בונה שליחות ונבנית מהשליחות, ובלי ספק זהו דגם ייחודי של קהילה בהתפתחות אדירה. 
ההתגייסות המיוחדת והמרשימה של בני הקהילה למען מוסדות הקהילה – היא לא בלבד למען הצורך האישי של כל פרט בשירותי ובתועלות שהקהילה מביאה. כך בעניין המקווה, שהתכלית והמטרה היא, לא פחות מאשר להנות ממקוה חב"די בשיטת הרבי הרש"ב באיכות ובפאר והדר - לגרום להתעוררות גדולה אצל משפחות רבות נוספות בעיר לשמירת טהרה כהלכה. וכך גם נוגע למעצמת החינוך החב"דית המתפתחת בעיר, שתכליתה לאפשר חינוך חסידי איכותי ממעלה ראשונה לעוד משפחות ולא רק לבני הקהילה.
כאמור בזמן הקרוב עתידה הקהילה לחנוך את המקווה המפואר, שנבנה בליווי אדריכל המקוואות ר' שמואל לווין, ובליווי הלכתי צמוד של בית רבני חב"ד.
לפני הימים אחדים ביקרו במקווה ההולך ונשלם הרב מנחם מענדל גלוכובסקי, חבר וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, הרב קלונימוס קופציק השליח הראשי והוותיק בעיר, הרב חיים גלוכובסקי רב קהילת חב"ד ברמת בית שמש שמלווה במסירות רבה את הפיקוח ההלכתי על המקווה, הרב יואב אקריש ראש הכולל בחדרה והרב יוחנן בוטמן שפועל במרץ להקמת המקווה המהודר – והביעו סיפוק רב על ההתקדמות וההצלחה בבנית המקווה בסטנטרדים הכי גבוהים, הן בגשמיות והן ברוחניות.

ימי השותפות של חב"ד חדרה בעיצומם - תן יד להמשיך את תנופת העשייה

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.