| יום ב' טבת ה׳תשפ״א 17.12.2020

צ'רידי מעניקה לכל שליח מתנה לה' טבת!

יום הבהיר ה' טבת, "דידן – דהספרים – נצח", הוא יום סגולה בו יד החסידים היתה על העליונה, ונפסק שהספרים חוזרים למקומם הטבעי והחוקי בספריית הרבי. ביום ראשון הקרוב, יום הבהיר ה' טבת (20 לדצמבר, 2020) יתאחדו אלפי שלוחי הרבי מכל העולם ל"ימי הנתינה של  חב"ד בעולם". כל שליח שמצטרף למאמץ המשותף של השלוחים לגייס משאבים לאחר שנה לא פשוטה, נכנס להגרלות ומענקים בהיקף של יותר מ-200,000 דולר!
צ'רידי מעניקה לכל שליח מתנה לה' טבת!

יום הבהיר ה' טבת, "דידן – דהספרים – נצח", הוא יום סגולה בו יד החסידים היתה על העליונה, ונפסק שהספרים חוזרים למקומם הטבעי והחוקי בספריית הרבי.

ביום ראשון הקרוב, יום הבהיר ה' טבת (20 לדצמבר, 2020) יתאחדו אלפי שלוחי הרבי מכל העולם ל"ימי הנתינה של  חב"ד בעולם". כל שליח שמצטרף למאמץ המשותף של השלוחים לגייס משאבים לאחר שנה לא פשוטה, נכנס להגרלות ומענקים בהיקף של יותר מ-200,000 דולר!

בתור מתנה מיוחדת לשלוחי הרבי ברחבי תבל, המתאימה ליום סגולה זה, כל שליח שיירשם מראש להשתתפות ביום הנתינה הגלובלי של חב"ד ליובאוויטש, יקבל מחברת גיוס ההמונים צ'ארידי סט חדש ומיוחד של תורת הרבי (אנחנו מכסים גם את עלות המשלוח לכל פינה בעולם!)

אל תמתין יותר - הירשם עכשיו!

חשוב! מתוך מטרה לכלול כמה שיותר שלוחים במאמץ הבינלאומי הייחודי לגיוס משאבים עבור השליחות הקדושה של הרבי, אין סך מינימום של קמפיין (כפי שנהוג במקרים דומים). כל שעליך לעשות הוא להירשם בקישור המופיע כאן, ולקבל עד לדלת הבית סט יפהפה של חמשה ספרים "תורת מנחם – תפארת לוי יצחק", הכולל את כל שיחות הרבי המבארות את תורת אביו כ"ק הרה"ק רבי לוי יצחק שניאורסאהן ז"ל. הסט יצא לאור לאחרונה על ידי 'ועד הנחות בלה"ק'.

(עבור השלוחים שכבר רכשו בנפרד את הסט הנ"ל, ישנם עוד 2 אופציות לבחירה).

"ימי הנתינה של חב"ד בעולם" הוא מיזם ראשוני מסוגו של פלטפורמת גיוס ההמונים המצליחה בעולם חברת צ'רידי, בשיתוף פעולה עם המרכז לעניני חינוך אגף 302, בכדי לתת אפשרות לכמה שיותר שלוחים מרחבי העולם ליהנות מההזדמנות לגייס משאבים לעבודת השליחות בצורה קלה יחסית עם תשואות גבוהות מאוד.

בתור תמריץ להשתתף ביוזמה הגלובלית, התגייסו כמה נדיבים, ידידי השלוחים לתת שורה של מענקים כספיים שיוגרלו בין כל מי שישתתף באתגר הגיוס ההמוני הגדול ביותר של שלוחים ובתי חב"ד אי פעם. זו הזדמנות נהדרת, גם למי שלא התנסה בצורת גיוס משאבים זו, ליטול חלק במיזם הגלובלי, ולהצליח לגייס סכומים גדולים לשנת הפעילות הקרובה תוך 24 שעות בלבד.

שליח יקר!

ללא הבדל היכן אתה מתגורר, באיזו שפה מדברים שם, ובאיזה סוג מטבע משתמשים שם, מרכז 302 יחד עם צ'רידי מזמינים אותך להירשם למיזם הגדול, לתת אפשרות לכל התומכים והידידים שלך לתרום ביד רחבה, לקבל סט ספרים מתורת הרבי במתנה, ולהיכנס להגרלת ענק על סכומי כסף גבוהים.

ויהי רצון, שבזכות האחדות של השלוחים, והשיאים החדשים של 'מבצע צדקה' שאליהם נגיע בעז"ה יחד ביום הבהיר ה' טבת הקרוב, נזכה ל"דידן נצח" הסופי והנצחי, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש!

הצטרף לשלוחי הרבי מכל העולם – הירשם עכשיו!

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.