מנדי ברגר | יום א' טבת ה׳תשפ״א 16.12.2020

בבית הכנסת חב"ד ע"ש אלעד ריבן ז"ל: הדלקת נרות מרגשת

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, הדליקה אמש נר שישי של חנוכה ביחד עם צביה, אמו של אלעד ריבן ז"ל, יחד עם הרב יוסי רוזנברג בבית הכנסת הקרוי על שמו בשכונת רמת חן • אלעד היה בן 16 בפטירתו, התנדב במערך כיבוי האש וכשפרצה השריפה בכרמל לפני עשר שנים בדיוק לא היסס כאשר הצטרף לכבאים במאמצים לכבות את להבות הענק. באסון הזה גם מצא את מותו
בבית הכנסת חב

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם, הדליקה אמש נר שישי של חנוכה ביחד עם צביה, אמו של אלעד ריבן ז"ל, יחד עם הרב יוסי רוזנברג בבית הכנסת הקרוי על שמו בשכונת רמת חן.

אלעד היה בן 16 בפטירתו, התנדב במערך כיבוי האש וכשפרצה השריפה בכרמל לפני עשר שנים בדיוק לא היסס כאשר הצטרף לכבאים במאמצים לכבות את להבות הענק. באסון הזה גם מצא את מותו.

אלעד ז"ל היה מאמן הקראטה של שני ילדיה של ראש העיר. שתי המשפחות, קליש וריבן, מתגוררות בסמיכות באותו הרחוב ושומרות על קשר מאז האסון. 

רב בית הכנסת, הרב יוסף רוזנברג, הדליק את הנרות ובירך את ראש העיר ואת צביה ריבן על ביקורן בבית הכנסת וחיזק אותם באמונה בה'.

ראש עיריית חיפה, ד"ר עינת קליש רותם: "אני זוכרת את החנוכה ההוא, לפני עשור ולעולם לא נוכל לשכוח את היום הנורא הזה. זה היה אסון כבד לעיר חיפה ולמדינה. צביה, אני לא יכולה לדמיין אפילו מה עובר עליך כאמא שאיבדה את בנה. את מודל להערצה עבור כולנו. את אישה גדולה מהחיים, ואלעד - כנער מתנדב שעלה לכרמל כדי להציל חיים - הוא הוכחה לנוער הנפלא שיש לנו בחיפה".

צביה ריבן סיפרה כשדמעות חונקות את גרונה: "הבת שלי שואלת אותי למה לא עצרתי את אלעד ומנעתי ממנו לעלות לכרמל הבוער. אמרתי לה שהוא היה ילד של נתינה ועזרה לזולת ואפילו אני כאמא שלו לא הייתי מצליחה לעצור אותו מלעזור לכוחות הכיבוי באותו יום".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.