מנדי ברגר | יום כ"ט כסלו ה׳תשפ״א 15.12.2020

בהדלקת נר חמישי בכותל: משלחת מהאמירויות ומבחריין

משלחת מהאמירויות ומבחריין השתתפה בטקס הדלקת נר חמישי של חנוכה מרחבת הכותל המערבי • הרב שלמה משה עמאר הראשון לציון ורבה של ירושלים: ""ההדלקה הזאת מאחדת את כל עם ישראל. תסתכלו טוב על הלהבות, למרות כל גווניה וצבעיה - אחת היא"
בהדלקת נר חמישי בכותל: משלחת מהאמירויות ומבחריין
צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי

משלחת מהאמירויות ומבחריין השתתפה בטקס הדלקת נר חמישי של חנוכה מרחבת הכותל המערבי שהתקיימה אמש (ב') בהשתתפות: הרב שלמה משה עמאר הראשון לציון ורבה של ירושלים, הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, מר יולי אדלשטיין שר הבריאות, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב, הרב אליעזר ראוכברגר ממלא מקום ראש העיר ירושלים, ראש המנהל האזרחי הנכנס פארס עתיללה, ערן קורצר סגן מפקד חטיבת הצנחנים, אלי כהן יו"ר עמותת חטיבה 55, יוסף חגואל מוותיקי הלוחמים ביחידה ממשחררי ירושלים ומשפחת רונן, משפחתו של יורם רונן שובק ומשלחת מהאמירויות ומבחריין.

הרב שלמה משה עמאר הראשון לציון ורבה של ירושלים ציין כי "ההדלקה הזאת מאחדת את כל עם ישראל. תסתכלו טוב על הלהבות, למרות כל גווניה וצבעיה - אחת היא. אחת שעולה ומאירה ומדליקה מאליה. אנחנו עם ישראל בנויים שבטים, שבטים ועדות שונות וזו תפארתנו. לא ניתן להפריד ביננו אפילו כחוט השערה. מותר לנו לחלוק זה על זה ולחשוב מחשבות שונות זה מזה וגם לעשות פעולות מגוונות ואחרות, אבל להישאר אחים. אחים שלא התפרדו ולא יתפרדו לעולם."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.