שלמה מן | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״א 14.12.2020

מה קרה כעת שילדים מכל העולם מכריזים שהם "אוהבים את הרבי"

תמיד אוהבים את הרבי. הפעם, עשרות ילדים מכל העולם מצהירים על כך בסרטון וידאו ויראלי • מה קרה? ספר חדש שיצא לאור. "לפני כשנה הוצאנו ספר דומה, שהתקבל וזכה למשובים חיוביים מהורים ואנשי חינוך", אומרים המחברים ל-COL. "הבנו שזו הדרך להננחיל את ערכי החסידות אל עולמם של ילדים ולגרום להם להיות חסידים מקושרים לרבי"
מה קרה כעת שילדים מכל העולם מכריזים שהם
ילדים מכל העולם שאוהבים את הרבי (צילומי מסך: מתוך הסרטון)

בסרטון ויראלי שחורך את הרשתות החברתיות בימים ובשבועות האחרונים נראים עשרות רבות של ילדים וילדות, מכל העולם כמעט, שמכריזים בחיוך כי הם "אוהבים את הרבי".

האהבה הזו קיימת, כמובן, ורלוונטית בכל השנה כולה, ובכל זאת מה שגרם הפעם להוצאת הסרטון הזה הוא ספר יוצא דופן "ארי ושרי אוהבים את הרבי" שיצא לאור בימים האחרונים בידי הסופר החב"די ר' יאיר בורוכוב ורעייתו אתי.

זהו לא ספרם הראשון של בני הזוג. בשנים האחרונות הוציא ר' יאיר תחת מקלדתו שורה עניפה של ספרים - מהם עיוניים והיסטוריים רבים. הפעם, לקראת ה' טבת, בחר עם רעייתו ללכת על כיוון אחר.

"מה שבכל זאת מיוחד הפעם", אומרים בני הזוג בורוכוב ל-COL, "זה שהספר מבוסס על דמויות אמיתיות - הילדים שלנו. ארי ושרי ואחותם הקטנה שטערני. ציר הספר, המיועד לגיל הרך, גם הוא סיפור אמיתי.

"לפני כשנה הוצאנו ספר דומה, ארי ושרי לומדים תניא. זה התקבל וזכה למשובים חיוביים מהורים ואנשי חינוך. הבנו שזו הדרך להננחיל את ערכי החסידות אל עולמם של ילדים ולגרום להם להיות חסידים מקושרים לרבי".

צפו בילדים המכריזים כי הם אוהבים את הרבי:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.